Heidi_forum Skrevet 1. mars 2015 #1 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg kan få kjøpe den for 27tusen ink årsavgift og EU godkjent ut 2016.Dette er en BMW 3-serie 320D. 2000mod, 267 000 kmog div deler skiftet på bilen til 20tusen (kvittering følger med).hva mener folk om kjøpet? er disse to rustflekkene (over front lykta og på kanten av bakluka) ''farlig'' ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. mars 2015 #2 Del Skrevet 1. mars 2015 Den rusta er kommet for å bli, prisen harmonerer nok med hva du får, det du kan være redd for er at det tyter frem mer rust etterhvert. Det er ikke farlig rust det du ser, men den dagen du skal EU godkjenne den på nytt, og det er blitt hull må de tettes og du må vise den på nytt. Prøv heller å gå litt opp i pris, og få en som har gått mindre, og er litt nyere, da har du bil litt lengre også. Om dette er en "må ha" bil for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 1. mars 2015 #3 Del Skrevet 1. mars 2015 Er nok mye bil for pengene. Rusta er kun kosmetisk og helt normalt for dette karosseriet. Jeg er ikke enig i at du skal kjøpe en nyere og dyrere type, da disse bilene har de samme feil og løpende vedlikeholdskostnader uansett om det er 1999 eller 2004-modeller. Kjøp heller en billig en slik at du har penger til reparasjoner, for det kommer uansett. De dyreste potensielle utgiftene dine blir nok rustne bremserør og sliten turbo+veivhusventilasjon. E46 er den siste ekte BMW 3-serie i mine øyne - kompakt, sexy og solid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå