Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:-) Jeg er singel med 2 barn. For en stund tilbake traff jeg en mann tilfeldigvis ute på byn. Det viste seg at han var x-en til min venninne. De hadde et forhold for mangen herrens årsiden. Ingen hindring og det er overhode ikke komplisert.

For meg ville jeg hade til at det var en uskyldig flørt. Vi satt alene hele kvelden og pratet om løst og fast og danset en god del. Han ville ikke sitte med dem andre. Trivdes vel i mitt selskap. Og ba så pent om at jeg måtte ta kontakt. Han gav meg suss flere ganger på kinnet, noe jeg syntes bare er søtt. Han ville nok gi meg suss på munnen og, men jeg var tilbakeholden der og. Susser ikke en fremmed mann på munnen. Gammeldags, ja kanskje det. :ler:

Han ville svært gjerne ha kontakt, men var noe tilbakeholden ang. tlf. Noe jeg så på som svært positivt. Han hørtes ut som en fornuftig mann og flott var han og.

Jeg ville heller ikke gi tlf. fordi jeg ikke ville gjøre noe jeg angret på. Men det er mulig å få tak i hverandre gjennom min venninne.

Til å begynne med tenkte jeg ikke på ham, men begynner nå. Blitt mer i det siste. Jeg er på mangen måter klar for å gå inn i et nytt forhold, men er samtidig skeptisk og redd for å mislykkes. Når jeg tenker forhold, så tør jeg engentlig ikke kjenne etter på den følelsen heller.

Så jeg tør egentlig ikke ta kontakt, men ønsker det. Føler på meg at han tenker noe på meg og men at han gjerne ikke tør han heller. Kan ta feil, hvem vet.

Men nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre? noen som kan hjelpe?

syntes det kan være interessant å høre hva dere mener!

:sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK - du ba om meninger:

Jeg har litt negativt inntrykk av menn for tida, og meningen min blir derfor kanskje litt påvirket av det... :wink:

Hva om han var en flørtete mann som plukket DEG ut som kveldens mål, og som har dame hjemme og derfor ikke hadde lyst til å gi deg telefonnummeret sitt? Det finnes iallefall tusenvis av slike ute på byen.

Skrevet

Har vært redd for det samme selv. Han sa han var enslig, og min venninne kan gå god for det. Jeg har alltid sagt til meg selv at jeg aldri skal bli noe med de jeg treffer på byn, nettopp fordi jeg er så tilbakeholden.

Jeg går aldri rundt å sjekker på byn.

Det startet med at min venninne traff han tilfeldig sammen med flere andre som var spredt på samme utested. De satte og pratet sammen. Meg og en annen venninne var i 2.etg. fordi hun skulle komme opp til oss etterpå.

Istedenfor gikk jeg ned for å snakke med henne, og det var da vi kom i prat med hverandre.

Skrevet

Jeg er ikke singel, bare forvillet meg inn her...

Du må tøre å satse hvis du vil vinne.... Så det du må spørre deg om er hvor villig du er på å prøve å bli kjent med han. Du blir ihvertfall ikke kjent med han hvis du ikke prøver å ta kontakt.

Helt fint at du er tilbakeholden, men hvis du ikke ønsker å være singel, men prøve å bli kjent med en potensiell partner så må du ta skrittet ut for å prøve.

Det skjer ikke noe før du begynner...

• 17 år senere...
Skrevet

Ikke vær redd for å gi det en kjangse, kanskje han er den rette mannen for deg :)

Anonymkode: 0055c...d5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ikke vær redd for å gi det en kjangse, kanskje han er den rette mannen for deg :)

Hva i alle dager fikk deg til å gå inn i denne tråden og komme med råd ? Tråden er fra 2004

Anonymkode: 80960...1d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva i alle dager fikk deg til å gå inn i denne tråden og komme med råd ? Tråden er fra 2004

Oi, det så jeg ikke 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oi, det så jeg ikke 😅

hehehe

Men. Hvordan fant du denne tråden i det hele tatt? Det må jo være en grunn til at du fant fram en tråd fra 2004 og svarte uten å se når den var fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...