Gå til innhold

Stikking i eggstokk- vanlig ?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig når en har mensen ? Stikker på høyre side. Kan ikke huske å hatt det tidligere under mens perioden.

Anonymous poster hash: 2e332...40c

Videoannonse
Annonse
Gjest kisskiss
Skrevet

har iallefall alltid hatt det t.o.m når jeg ikke har mensen. legen sa det sansynligvis ikke var noe og kunne ikke se noe feil på UL

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har det ofte. Blir litt redd hver gang, men så husker jeg på at det er helt vanlig. Og det ble verre utover 20-årene enn det hadde vært da jeg var tenåring.



Anonymous poster hash: f277a...772
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stikking, men bare annenhver måned. Legen sa det var normalt.



Anonymous poster hash: 83238...c0c
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Har det ofte jeg og. Fryktelig ubehagelig. Tenker alltid blindtarm når det skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stikking, men bare annenhver måned. Legen sa det var normalt.

Anonymous poster hash: 83238...c0c

Okay :) takk for svar :)

Anonymous poster hash: 2e332...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...