AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Vanlig når en har mensen ? Stikker på høyre side. Kan ikke huske å hatt det tidligere under mens perioden. Anonymous poster hash: 2e332...40c
Gjest kisskiss Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 har iallefall alltid hatt det t.o.m når jeg ikke har mensen. legen sa det sansynligvis ikke var noe og kunne ikke se noe feil på UL
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Ja, jeg har det ofte. Blir litt redd hver gang, men så husker jeg på at det er helt vanlig. Og det ble verre utover 20-årene enn det hadde vært da jeg var tenåring. Anonymous poster hash: f277a...772
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har stikking, men bare annenhver måned. Legen sa det var normalt. Anonymous poster hash: 83238...c0c
Gjest Uhumskheter Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Har det ofte jeg og. Fryktelig ubehagelig. Tenker alltid blindtarm når det skjer.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har stikking, men bare annenhver måned. Legen sa det var normalt.Anonymous poster hash: 83238...c0c Okay takk for svar Anonymous poster hash: 2e332...40c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå