Gå til innhold

Slikke venninne...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og to venninner satt på fredag og snakket. Kom som vanlig innpå sex og det ble vinklet til slikking. Hun ene spurte om vi fantasere om å slikke jenter, og jeg innrømmet at jeg gjorde det. hun sa senere igjen at hun tenkte mye på det og hadde skikkelig lyst å prøve...

Var dette et hint eller..? Merker tanken tenner meg veldig, men er usikker på om jeg ville gjort det med en venninne mtp. hvordan det hadde vært i ettertid...

Anonymous poster hash: a4a34...7cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å snakke om sex med venninner, men det betyr ikke at jeg vil involvere dem i fantasiene mine. Men det er nå meg da..

Tanken på å gjøre noe seksuelt med noen av venninnene mine byr meg imot:P

Anonymous poster hash: 0a219...d21
  • Liker 2
Skrevet

Ville aldri gjort det med en venninne. Ville heller satset på en totalt ukjent. :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Det forandre vennskap. Så er det opp til dere å vurdere om det er verdt det. Maybe, maybe not...

AnonymBruker
Skrevet

Drøyt..

Anonymous poster hash: e3bd0...28e
  • Liker 3
Skrevet

Når jeg gikk på ungdomsskolen så drev jeg og min daværende besteveninne med seksuelle aktiviteter sammen. Eneste det forandra for oss var at vi fortsatte med det til en av oss fikk kjæreste. Nå er hun vel og merke min første seksuelle erfaring, og jeg var så ung at jeg ikke hadde samme syn på sex som nå. Men kan ikke si det forandra hvordan syn vi hadde på hverandre og sånn.

Idag derimot, kunne jeg mest sansynlig aldri gjort det. Jeg synes slikking er mye mer intimt nå enn jeg gjorde før jeg fikk noen seksuelle erfaringer så tror det ville endra forholdet med min venn.

Om dette er noe du ønsker så er det ingenting i veien for det, men tror det er lurt om dere prater om det i forkant og hvordan dere tror det blir i etterkant :)

AnonymBruker
Skrevet

Min bestevenninne er som familie, bare jeg som vil brekke meg ved tanken på aktiviteter med venninner? :P

Anonymous poster hash: 706c0...724

• Liker 1
Skrevet

Eine kleine atmosfärung.

Skrevet

Tenner du på venninna di?

Jeg hadde ikke klart å ha sex med noen jeg ikke tenner på bare for å prøve noe nytt, og ser for meg at det ville blitt både elendig sex og dårlig stemning etterpå.

• Liker 4
Skrevet

Jeg og min beste venninne hadde sex. Slikket og fingret hverandre. Ikke noe forandret i ettertid. Frister til igjentagelse. :):sikle:

• Liker 3
Skrevet

Jeg og min beste venninne hadde sex. Slikket og fingret hverandre. Ikke noe forandret i ettertid. Frister til igjentagelse. :):sikle:

Ikke dumt å "utvide" vennskapet litt på den måten da ;)

• Liker 1
Skrevet

Ikke dumt å "utvide" vennskapet litt på den måten da ;)

Nei, jeg synes det bare var stas! Å noe så herlig å få henne til orgasme. :kyss2: Kjenne musa hennes klemme rundt fingrene. Sukk. For orden skyld, så er jeg ikke lesbisk, men tenner på enkelte jenter seksuelt.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er nok rimelig drøyt. Hvis du virkelig ønsker å gå inn for det, pass på at dere begge er så drita fulle at ingen av dere vil bry seg noe særlig til neste dag. Uansett kan det være en spennende opplevelse. Så hvis du har lyst til å prøve er det ikke værre enn å hoppe i det. :)

Skrevet

Nei, jeg synes det bare var stas! Å noe så herlig å få henne til orgasme. :kyss2: Kjenne musa hennes klemme rundt fingrene. Sukk. For orden skyld, så er jeg ikke lesbisk, men tenner på enkelte jenter seksuelt.

Bare deilig å kunne nyte litt jentekos selv om du ikke er lesbisk vel ;) Det er ei herlig følelse å slikke/fingre ei jente til orgasme ja ! Ingenting slår det !! ;)

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt/avsporing.

- Magnifique, mod.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Ja, det er nok rimelig drøyt. Hvis du virkelig ønsker å gå inn for det, pass på at dere begge er så drita fulle at ingen av dere vil bry seg noe særlig til neste dag. Uansett kan det være en spennende opplevelse. Så hvis du har lyst til å prøve er det ikke værre enn å hoppe i det. :)

Kanskje heller sørge for at hun er drita men du er lett brisen slik at du får med det ALT ?

AnonymBruker
Skrevet

Go for it. De fleste jenter har vel hatt en vin- og jentekoskveld med en venninne.<br />Begge er kanskje litt småflaue dagen etterpå. Men jeg sa: "Fy så deilig det var å gi deg orgasme. Det må vi gjøre i kveld også". Siden har hun flyttet, men kommer til området 3-4 ganger i året. Gjett hva vi gjør.

Anonymous poster hash: 00122...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...