_anonym Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Hei. Nå har jeg bestemt meg for at fra og med mandag (02/03) skal jeg trene minst 5 dager i uken og spise sunt, og unngå snop, sukker osv. Jeg skal gjøre dette i 3 uker nå, til å starte med. Hadde Vært fint med litt motivasjon. Eller noen som henger seg på? Gjerne skriv ned hva dere spiser/trener. Og tar med glede imot tips. //målet er å gå ned ett par kilo og få en fit kropp. (Skal sefølgelig fortsette å leve sunt etter disse 3 ukene, men tar litt og litt for å holde motivasjonen oppe
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Jeg er med! Hilsn A Anonymous poster hash: 6180b...54c
Gjest Gurgemeie Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Høres artig ut! Null godteri i tre uker? Jeg tror faktisk jeg vil slenge meg på! Hvordan trening tenker du?
Gjest Gurgemeie Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Og kan man drikke alkohol i denne perioden på 3 uker? Skal i bursdag 21. Mars, men det er jo tre uker f.o.m i dag da. Endret 28. februar 2015 av Gurgemeie
_anonym Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2015 Jeg er med! Hilsn A Anonymous poster hash: 6180b...54c Supert:)
_anonym Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Og kan man drikke alkohol i denne perioden på 3 uker? Skal i bursdag 21. Mars, men det er jo tre uker f.o.m i dag da. Tenker det går helt fint så lenge man begrenser mengden Endret 28. februar 2015 av _anonym
_anonym Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2015 Høres artig ut! Null godteri i tre uker? Jeg tror faktisk jeg vil slenge meg på! Hvordan trening tenker du? Hva du trener er helt opptil deg. Jeg tenker at jeg skal prøve å variere det litt, men kommer hvertfall til å sykle og trene styrke.
_anonym Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er med. Kjedelig dere er anonyme da? Er ikke anonym jeg. -tsq
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er med! -H.Anonymous poster hash: 8760f...d8f
Gjest Gurgemeie Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er litt utrent for øyeblikket, så jeg tror ikke det er så lurt at jeg plutselig jogger 6 km, 5 dager i uka. Jeg vil også gjøre en liten endring; jeg legger til en uke. Altså, 4 uker med dette opplegget. Og jeg endrer til 3 dager i uka, 5 ganger er for mye og ikke spesielt bra for musklatur osv. 1. Uka vil jeg fokusere på rask gange i 6 km (da snakker jeg rask gange). 2. Uka vil jeg fokusere litt mer på styrketrening (etter gåturen) 3. Uka vil jeg introdusere intervalltrening (3x3) 4. Uka vil jeg fokusere på rask gange, styrketrening og intervalltrening. Sluttresultatet vil jeg skal være bedre utholdenhet, gå ned et par kg, bli mer vant til å ikke spise så mye godteri og raffinert sukker, og generelt en bedre helse! 1
Gjest Penelopee Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er med, meg tror jeg setter ned treningen til rundt tre-fire ganger i uken, slik at jeg ikke mister motivasjon.
_anonym Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er litt utrent for øyeblikket, så jeg tror ikke det er så lurt at jeg plutselig jogger 6 km, 5 dager i uka. Jeg vil også gjøre en liten endring; jeg legger til en uke. Altså, 4 uker med dette opplegget. Og jeg endrer til 3 dager i uka, 5 ganger er for mye og ikke spesielt bra for musklatur osv. 1. Uka vil jeg fokusere på rask gange i 6 km (da snakker jeg rask gange). 2. Uka vil jeg fokusere litt mer på styrketrening (etter gåturen) 3. Uka vil jeg introdusere intervalltrening (3x3) 4. Uka vil jeg fokusere på rask gange, styrketrening og intervalltrening. Sluttresultatet vil jeg skal være bedre utholdenhet, gå ned et par kg, bli mer vant til å ikke spise så mye godteri og raffinert sukker, og generelt en bedre helse! Hørtes bra ut.
A.s Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er litt utrent for øyeblikket, så jeg tror ikke det er så lurt at jeg plutselig jogger 6 km, 5 dager i uka. Jeg vil også gjøre en liten endring; jeg legger til en uke. Altså, 4 uker med dette opplegget. Og jeg endrer til 3 dager i uka, 5 ganger er for mye og ikke spesielt bra for musklatur osv. 1. Uka vil jeg fokusere på rask gange i 6 km (da snakker jeg rask gange). 2. Uka vil jeg fokusere litt mer på styrketrening (etter gåturen) 3. Uka vil jeg introdusere intervalltrening (3x3) 4. Uka vil jeg fokusere på rask gange, styrketrening og intervalltrening. Sluttresultatet vil jeg skal være bedre utholdenhet, gå ned et par kg, bli mer vant til å ikke spise så mye godteri og raffinert sukker, og generelt en bedre helse! Slenger meg med på 3 ganger i uka, 4 uker!
Gjest earlgrey Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Ååh perfekt, skal i et event om 3 uker så et par kilo mindre passer utmerket! Er med! Har allerede jogget 5km i dag
Gjest Silje1 Skrevet 2. mars 2015 #19 Skrevet 2. mars 2015 (endret) Jeg er med! Planen er å gå 40-45 min 5 ganger i uka og leve uten godteri, søtt og bakverk. Merker det allerede er vanskelig på dag 1, så er veldig avhengig! Har du et vektmål på disse tre ukene også? Endret 2. mars 2015 av Silje1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå