Gå til innhold

Innvandringen til Europa


Gjest oleoh

Anbefalte innlegg

Gjest Horatio Hornblower

Hvilke partier ønsker å regulere innvandringen?

Anonymous poster hash: 03a9b...ff6

Vel FRP ønsker det

men det at jeg er litt enig med FRP i en sak er ikke nok til at jeg kommer til å stemme på dem. Jeg stemmer på det partier som jeg er enig med i flest saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel FRP ønsker det

men det at jeg er litt enig med FRP i en sak er ikke nok til at jeg kommer til å stemme på dem. Jeg stemmer på det partier som jeg er enig med i flest saker.

Og hvilket parti er det?

Anonymous poster hash: 03a9b...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det at jeg er litt enig med FRP i en sak er ikke nok til at jeg kommer til å stemme på dem. Jeg stemmer på det partier som jeg er enig med i flest saker.

Eller det partiet man er minst uenig i. Jeg er sofavelger fra i år. Da ingen partier i dag som jeg kan stemme på. Det er egentlig like greit. Samme hvem som sitter med det de kaller makt i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Og hvilket parti er det?

Anonymous poster hash: 03a9b...ff6

Det er det partier jeg er mest enig med.

Eller det partiet man er minst uenig i. Jeg er sofavelger fra i år. Da ingen partier i dag som jeg kan stemme på. Det er egentlig like greit. Samme hvem som sitter med det de kaller makt i dette landet.

Ja slik kan man også se på det. Jeg kommer nok til å stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke innvandring, det har mennesker gjort i all tid og det er ikke noe man kan hindre folk i å gjøre. Problemet er masseinnvandring og dårlig integreringspolitikk, hovedsaklig av den store strømmen som kommer hit for å ´prøve lykken´ uten å ha noe behov for asyl. Så må vi bruke masse ressurser på disse lykkejegerne, framfor de som virkelig kunne trengt hjelp.



Anonymous poster hash: e02f4...922
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...