AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Hei noen ganger har jeg kjempe vondt i hodet smerten sitter på en plass i hodet og det gjør vondt å gå det gjør så vondt at jeg bare må legge meg ned kan dette være migrene?? vet at man også ofte blir kvalm og kaster opp når man har migrene men må det være så ille at man kaster opp og er kvalm for at det kan være migrene eller finnes det forskjellige grader av migrene? Anonymous poster hash: 5afb8...2e0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Hvor i hodet sitter smerten? Ved migrene sitter den som regel i en av tinningene og er dunkende.Anonymous poster hash: a3a40...43b
Sugerøret Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Høres ut som migrene liste over forskjellige typer migrene :http://www.migrene.no/diagnose/migrenetyper
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 hodepinen er på midten av hodet Anonymous poster hash: d5abe...396
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 vet ikke helt ossen jeg skal forklare smerten men det er litt dunkende av og til ja også føles det ut som at det stikker ihodet på en måte Anonymous poster hash: d5abe...396
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 vet ikke helt ossen jeg skal forklare smerten men det er litt dunkende av og til ja også føles det ut som at det stikker ihodet på en måteAnonymous poster hash: d5abe...396 Du bør dra til legen for utredning.Anonymous poster hash: a3a40...43b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Men Ossen blir man utreder for migrene da egentlig? Blir man henvist til spesialist eller noe?Anonymous poster hash: d5abe...396
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Men Ossen blir man utreder for migrene da egentlig? Blir man henvist til spesialist eller noe?Anonymous poster hash: d5abe...396 Ja, nevrolog:) Er visse ting man bør utelukke før man sier det er migrene. Jeg var eks. Til MR av hodet for å utelukke eks kreft. Etter dette fikk jeg en typisk migrenmedisin og skulle prøve den ved neste anfall.Anonymous poster hash: a3a40...43b 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Har tatt mr allerede mn dt var pga søvnproblemer men har også tatt mr for flere år siden pga hodepine å ingenting ble funnet der Anonymous poster hash: d5abe...396
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Når tok du mr? Om det er nyoppstått trengs det ny mr:) Og man kan ikke se om man har migrene, det er altså bare for å utelukke andre ting.Anonymous poster hash: a3a40...43b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Hodepinen er ikke nyoppstått har vært der lengeAnonymous poster hash: d5abe...396
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Siden før du tok siste mr? I såfall går det nok greit, men du må uansett til legen:)Anonymous poster hash: a3a40...43b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Det var der før jeg tok mr ja Anonymous poster hash: d5abe...396
Gjest Carressa Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Min "utredning" av migrene var bare at jeg fikk resept på piller og skulle ta en neste gang jeg trodde jeg fikk et migreneanfall. Dersom pillene funket så var det migrene. Har aldri kastet opp, men blir ekstremt lyd- og lyssensitiv. Pulserende smerte på enten høyre eller venstre siden av hodet, aura. Ta deg en tur til fastlegen din du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå