Kikki22 Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Flere her som har blitt utsatt for vold og voldtekt? Hvordan har dere det i ettertid? Jeg sliter selv om det nå er 10 år siden. Har utviklet Pstd og går av og på i behandling hos psykolog. Andre som har tips til hvordan en kan bli "normal" igjen etter noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Jeg måtte rett og slett slutte med å se meg selv som et offer etter en stund. Det går ikke i starten, men jeg trente på det. Han skulle ikke få legge premissene for resten av mitt liv. Matcher du dårlig med psykologen, så bytt. Og, en god psykolog er ikke den psykologen som nødvendigvis er snillest. I dag, 2 år etter, har jeg tatt tilbake livet mitt. Anonymous poster hash: a3eda...c8a
Kikki22 Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2015 Takk for svar. Jeg måtte rett og slett slutte med å se meg selv som et offer etter en stund. Det går ikke i starten, men jeg trente på det. Han skulle ikke få legge premissene for resten av mitt liv.Matcher du dårlig med psykologen, så bytt. Og, en god psykolog er ikke den psykologen som nødvendigvis er snillest.I dag, 2 år etter, har jeg tatt tilbake livet mitt. Anonymous poster hash: a3eda...c8a Takk for svar! Jeg følte jeg var over det relativt kjapt. Men har slitt med smerter i nakke og ledd generelt i flere år etterpå. Siste 2 årene har jeg begynt å få flashbacks og nattesøvnen er dårlig :/
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Takk for svar. Takk for svar! Jeg følte jeg var over det relativt kjapt. Men har slitt med smerter i nakke og ledd generelt i flere år etterpå. Siste 2 årene har jeg begynt å få flashbacks og nattesøvnen er dårlig :/ Har du noen å snakke med bortsett fra psykologen? Ikke nødvendigvis noen som har vært gjennom det samme, men noen du har tillit til? Anonymous poster hash: a3eda...c8a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Jeg var veldig bestemt på at de menneskene skulle aldri få ødelegge mitt liv. Var mine foreldre som var voldelige mot meg, psykisk terror og min far voldtok med fra jeg var 6 år. Jeg har alltid vært veldig sta, tror det har hjulpet mye. Jeg fant og en psykolog som hjalp mye, fikk satt mye på plass. Og føler jo mer jeg har pratet om det, jo lettere blir det. Anonymous poster hash: 8cff3...ea0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå