Gå til innhold

Ser jeg såå tjukk ut?!


Thomasine

Anbefalte innlegg

Var inne i matbutikken.

Sto å leste varedeklarasjonen på gulosten da damen ved siden av meg sa at den jeg holdt i hånden hadde mindre fettinnhold enn den andre... :o

"Å, ja", sa jeg. Det var ikke akkurat det jeg hadde sett etter, men... :-? :wink:

Vel, hun sa at hun kunne se på meg at det var det jeg lette etter... :o :o :ler::ler:

Jeg er riktignok ikke slank, men BMI min viser ikke fedme.... :-? :wink::roll:

Hva får folk til å si slikt til fremmede?!

Selv er jeg ganske "hardhuded", men allikevel ... :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

Idiot kaller man sånt. Kunne aldri ha tenkt meg å si sånn til noen.

Dersom du trives, og/eller at du ikke dør av "fedmen" din, så ser jeg ikke noe grunn til å bry seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å nei' date=' jeg har nok ikke det samme problemet som dem" ville jeg svart.[/quote']

:wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Herregud!! Går det virkelig an å si noe slikt? :-x

Jeg har prblemet andre veien igjen. Har alltid fått høre at jeg er tynn, at jeg må spise mer, bla bla bla...

Det er ikke noe spes gøy å få høre det heller! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Du er antagelig ganske tykk siden andre kan se det på deg når du har klær på. Jeg vil anbefale selvbeherskelse,neste gang kaken er foran deg si nei takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Siden hun så at du stod og leste varedeklarasjonen kan det jo faktisk hende at hun trodde det var fettinnhold du lette etter, og at siden hun visste svaret skulle hun være hjelpsom.....DET tenkte du ikke på!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende at hun ville være hjelpsom, men å anta at det er fettinnhold hun lette etter var kanskje litt forutinntatt. Det kan være farlig å anta. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Du er antagelig ganske tykk siden andre kan se det på deg når du har klær på. Jeg vil anbefale selvbeherskelse' date='neste gang kaken er foran deg si nei takk[/quote']

Hysj! De voksne snakker! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Siden hun så at du stod og leste varedeklarasjonen kan det jo faktisk hende at hun trodde det var fettinnhold du lette etter' date=' og at siden hun visste svaret skulle hun være hjelpsom.....DET tenkte du ikke på!!???[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er antagelig ganske tykk siden andre kan se det på deg når du har klær på. Jeg vil anbefale selvbeherskelse' date='neste gang kaken er foran deg si nei takk[/quote']

:wink::ler:

...vil ikke akkurat kalle meg tykk, men former har jeg!!... :):wink:

...ellers takk for tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager?? For en frekk dame.. Jeg hadde fiket til henne, eller i beste fall sagt noe meget frekkt tilbake!

Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannvittig :o - det går bare ikke an - man sier bare ikke sånn til folk/fremmede

(og selv om man faktisk er tykk - viser et en total mangel på oppdragelse å tillate seg å si sånn)

.. og det er bare så synd at de virkelig treffende svarene ikke bare popper opp i hodet når man får kommentarer ..

Du er antagelig ganske tykk siden andre kan se det på deg når du har klær på. Jeg vil anbefale selvbeherskelse' date='neste gang kaken er foran deg si nei takk [/quote']

.. det var lavmål.... så du mener at det er greit å si hva man vil til fremmede hvis de er tykke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...