Gå til innhold

Tarot for mars (2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Om mulig ville du være snill og generalisere investoren 'min' og meg som enhet?

:blomst:

Trakk Hengte Mann i revers, og så datt 2/Beger ut.

12.jpg, 37.jpg

Nu får jeg ikke til å legge HM i revers (da vises han rett veien), men jeg antar du får til å se for deg at han står på beina på bakken.

Uansett.

Han har vært klar over at han er må finne ut av dere lenge, men det har vært flere ting her som har trukket ting ut, men han er klar for det nu, og han vil gjøre det rette valget, han trenger en voksen og fornuftig dame med eget liv. Det har du. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne jeg fått et generelt om året som kommer, pretty please?

Sugar for my honey, sweets for my baby,

Verden.

21.jpg

Blir veldig før og etter 2015. Aner ikke hvorfor. Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar for my honey, sweets for my baby,

Verden.

21.jpg

Blir veldig før og etter 2015. Aner ikke hvorfor. Ønsker deg lykke til.

Weird. Den blir spanande. Thanks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det riktig av meg og forlate min eks i August i fjor?

7/Staver.

28.jpg

Ja, var lite igjen av kameratskapet og tilhørigheten i det forholdet, da er det best å gå, forstår du har tunge tanker om riktig valg nå, men kunne du gjøre annet enn det som var best for deg selv den gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Trakk Hengte Mann i revers, og så datt 2/Beger ut.

12.jpg, 37.jpg

Nu får jeg ikke til å legge HM i revers (da vises han rett veien), men jeg antar du får til å se for deg at han står på beina på bakken.

Uansett.

Han har vært klar over at han er må finne ut av dere lenge, men det har vært flere ting her som har trukket ting ut, men han er klar for det nu, og han vil gjøre det rette valget, han trenger en voksen og fornuftig dame med eget liv. Det har du. Lykke til.

Det kan stemme godt det du sier her. Det har vært 'saker og ting' som har har generert behov for rydde, - ref. en tidligere tråd og et kort med "hus til salgs" utenfor.

Nå er den prosessen under ferdigstillelse (om en måneds tid), og det ligger an til et rent kosemøte i mars.

Rekker jeg en til?

Det er såpass urolige tider i mitt område og min bransje at jeg funderer på å selge ut og bytte beite.

- vil det være en idè som er verd å gå videre med, - eller vil alt ordne seg med mye jobb og innsats slik at det er ved å puste med magen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb og kjærlighet generelt trenger jeg råd om. På forhånd takk :-)

Stavdronningen.

34.jpg

Krev din rett, og la de som fortjener det få sin straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

7/Staver.

28.jpg

Ja, var lite igjen av kameratskapet og tilhørigheten i det forholdet, da er det best å gå, forstår du har tunge tanker om riktig valg nå, men kunne du gjøre annet enn det som var best for deg selv den gang da?

Takk skal du ha.

Jeg kan vel si at noe av følelsene er der fortsatt, men at det ikke er liv laga og at jeg fortsatt mener jeg gjorde rett valg med hensyn til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavkongen.

35.jpg

Kvelden blir din for å si det sånn og du vil rule byen hvis du blir boende.

takk, kult! Du har tidligere spådd meg en sønn, kommer han snart? :) carlsberg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tid til et spørsmål til. Hvordan ser resten av året ut jobbmessig sett?

Myntknekten.

75.jpg

Det vil gå tregt, du vil bli forbigått, du bør begynne å sette grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myntknekten.

75.jpg

Det vil gå tregt, du vil bli forbigått, du bør begynne å sette grenser.

Ok. Takk igjen for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff en veldig flott fyr for en tre ukers tid siden og jeg opplevde gjensidig tiltrekning. Vi har snakket sammen siden, men så sa han til meg at ikke vil "starte noe" nå fordi livet hans er komplisert for tiden. Hva ser du i fremtiden for oss?

8/Beger.

43.jpg

Ingenting, han har bestemt seg. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du har mulighet til et til, lurer jeg på om du kan si noe om økonomien min fremover?

Vognen.

7.jpg

Du er på rett kurs. Du kan bruke penger på deg selv uten å ha dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Jeg stiller et spørsmål til jeg, og så ser du bare bort i fra det hvis du ikke vil svare:) Jeg har et internett-prosjekt på gang. Vil jeg lykkes og tjene brukbart med penger på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...