AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Tidligere i dag var jeg i byen, og måtte veldig bæsje. Men jeg holdt meg fordi jeg hater å bæsje på cafeer osv. Og så når jeg kom hjem tenkte jeg at jeg skulle gå rett på do, og få det ut. Men nå som jeg sitter her kommer det ingenting. Og jeg må ikke bæsje lenger!!! Hvorfor er det sånn???Anonymous poster hash: 0e715...615
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Dersom du holder deg for lenge vil peristaltikken (tarmbevegelsene som presser bæsjen ut mot endetarmen) reverseres, og tarminholdet tilbakeføres til magesekken. Det vil deretter fordøyes for andre gang, før kroppen forsøker nok en gang å presse tarminnholdet gjennom tarmene og ut av rektum. Dette tar naturlig nok noen timer, dog ikke like mange timer som første gang, ettersom maten denne gangen jo allerede er ferdig fordøyd. Anonymous poster hash: 5971c...3f2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Dersom du holder deg for lenge vil peristaltikken (tarmbevegelsene som presser bæsjen ut mot endetarmen) reverseres, og tarminholdet tilbakeføres til magesekken. Det vil deretter fordøyes for andre gang, før kroppen forsøker nok en gang å presse tarminnholdet gjennom tarmene og ut av rektum. Dette tar naturlig nok noen timer, dog ikke like mange timer som første gang, ettersom maten denne gangen jo allerede er ferdig fordøyd. Anonymous poster hash: 5971c...3f2 Håper du troller nå. Dette er det mest LATTERLIGE jeg har lest, tror jeg. TS, du må ikke bæsje lenger fordi muskelen i rektum ikke lenger sender signal om at det er fullt i tarmene. Du vil nok kjenne behovet om noen timer. Faren for å holde igjen avføring er at tykktarmen suger opp mer væske fra avføringen og du får hard avføring og kan få forstoppelse Anonymous poster hash: 45af2...044 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Når bæsjen ikke får komme ut blir den fornærmet, så da vil den ikke. Jeg er heldigvis velsignet med en hjemmekjær rektalmuskel som bare slipper ut noe om den kjenner igjen doen. Derfor slipper jeg å bæsje på fremmede steder, men med en gang jeg har vært hjemme en stund slippes alt ut. Det eneste problemet er når jeg er bortreist i flere dager, for da får jeg forstoppelse til rektalmuskelen blir vant til doen. Anonymous poster hash: 363d8...4ea
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Når bæsjen ikke får komme ut blir den fornærmet, så da vil den ikke. Jeg er heldigvis velsignet med en hjemmekjær rektalmuskel som bare slipper ut noe om den kjenner igjen doen. Derfor slipper jeg å bæsje på fremmede steder, men med en gang jeg har vært hjemme en stund slippes alt ut. Det eneste problemet er når jeg er bortreist i flere dager, for da får jeg forstoppelse til rektalmuskelen blir vant til doen. Anonymous poster hash: 363d8...4ea Alvorlig? Anonymous poster hash: 88807...aef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå