Synapomorphy Skrevet 28. februar 2015 #21 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Han er min første, og har lest at normalt er ca 14-16cm, men dette kan da ikke stemme?? Den kan sammenlignes med en halvliter cola faktisk! Og nephilim; jeg målte ikke første gangen! Vi gjorde det sammen en gang senere bare for gøy.. Og anonym, jeg er ikke veldig opptatt av størrelse, lurer bare på hva som er "normalt" - og ja jeg kommer vanligvis aldri mindre enn 10 ganger så vil nå si han klarer å tilfredsstille meg Som sagt er gjennomsnittet på 12-15 cm. "However, the mean of an erect human penis is approximately 12.9–15.0 cm (5.1–5.9 in) in length." http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size 23 cm er veldig stort. Ikke engang den beryktede Bruce Venture påberoper seg en så stor, og den ser veldig svær ut på de videoene han er med i. Men selvfølgelig, det finnes. Har selv 18. Endret 28. februar 2015 av Synapomorphy
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2015 #23 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Han er min første, og har lest at normalt er ca 14-16cm, men dette kan da ikke stemme?? Den kan sammenlignes med en halvliter cola faktisk! Og nephilim; jeg målte ikke første gangen! Vi gjorde det sammen en gang senere bare for gøy.. Og anonym, jeg er ikke veldig opptatt av størrelse, lurer bare på hva som er "normalt" - og ja jeg kommer vanligvis aldri mindre enn 10 ganger så vil nå si han klarer å tilfredsstille meg Det var første gang du hadde sex, og penisen på mannen var kjempediger? På størrelse med en colaflaske, og det greide han å trenge inn i deg med? Neste gang du vil lyve om noe, finn på noe mer troverdig, så er det kanskje noen som biter på Hvis han var din første, hvordan kan du si at du vanligvis får minst 10 orgasmer i løpet av et samleie? Endret 28. februar 2015 av Arabella
Gjest anonym2233 Skrevet 28. februar 2015 #24 Skrevet 28. februar 2015 (endret) . Endret 29. april 2021 av anonym2233
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #25 Skrevet 1. mars 2015 Det var første gang du hadde sex, og penisen på mannen var kjempediger? På størrelse med en colaflaske, og det greide han å trenge inn i deg med? Neste gang du vil lyve om noe, finn på noe mer troverdig, så er det kanskje noen som biter på Hvis han var din første, hvordan kan du si at du vanligvis får minst 10 orgasmer i løpet av et samleie? Hahaha, tror du planta spikern rett i skallen. Må være den største trolletråden siden julenissen.Anonymous poster hash: af149...4ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå