AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 faaaack my life jeg blir tullete!!! jeg begynte på canesten søndag, siden jeg fikk soppinfeksjon etter en hestekur på antibiotika. jeg får ikke sånne små "sprekker" som svir lenger, men nå kløøør det! er det vanlig?? det klør akkurat i skjedeinngangen! jeg fikk mensen forige uke så jeg måtte vente til i går med å starte med tablettene (6 stk 100 g). åååh herlighet jeg må ha medlidenhet Anonymous poster hash: f0be6...403
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå