Gå til innhold

Mener han det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En mann jeg har datet noen uker nå, sa til meg at jeg hadde den fineste kroppen han noen sinne hadde sett (han har sett meg naken). Tror dere han mener det? Eller vil han bare smigre meg slik at jeg kanskje skal ha sex med han til slutt?

Anonymous poster hash: e402e...bcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nok ikke kun i hensikt om at du skal ville ha sex med han. Om han er forelsket i deg så blir man gjerne litt blindet og kan si slike ting. Kan hende han også bare ville være hyggelig.

Nå vet ikke jeg hvordan kroppen din ser ut, men om du synes det er gjennomsnittelig, så sa han det nok bare for å være hyggelig, eller fordi han er forelsket.

Var som en gang eksen min sa at jeg hadde de fineste puppene og kroppen osvosv, trodde på det der og da, men etter vi slo opp husket jeg hvordan andre han hadde ligget med før hadde sett ut, så tviler på at han fortalte sannheten, men søtt at de sier det. Er jo for å booste selvtilliten til damen og så hun kan bli litt mer komfortabel.

Anonymous poster hash: 82e2a...ebe
Skrevet

En mann jeg har datet noen uker nå, sa til meg at jeg hadde den fineste kroppen han noen sinne hadde sett (han har sett meg naken). Tror dere han mener det? Eller vil han bare smigre meg slik at jeg kanskje skal ha sex med han til slutt?

Anonymous poster hash: e402e...bcd

Vi må jo ha et bilde av denne kroppen. Slik at vi kan se om det er noe fakta i det han påstår.

Skrevet

Ikke godt å si, kan jo være han mente det! :) Jeg synes hvertfall ikke at man skal si sånt dersom man ikke mener det, blir for dumt å gi noen falsk "selvtillitsboost". Unødvendig å lyve.

Anonymous poster hash: 3ce67...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...