AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Er det farlig å kjenne nummenhet i fingrene? Jeg er små-syk men ble skikkelig dårlig tidlig i morres, kvalm, svimmel, diare osv., det har jeg jo opplevd før. Men aldri opplevd å bli nummen i fingrene. Er helt fin nå da, varte bare noen minutter. Har spist dårlig og heller ikke sovet om det har noe å si. Anonymous poster hash: 8d230...13c
veraa94 Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Hvor lenge har du hatt diare/oppkast? Hvis det har vært hyppig en periode kan det ha blitt ubalanse i salt/væskenivået (elektrolyttene). Hvis dette vedvarer må du kontakte legen. Eller vil jeg anbefale deg å drikke farris med eplemost.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Hadde diare(og kvalme, men kastet ikke opp) like før jeg ble nummen, men det var kun da, og ikke dagene før. Men så lenge det ikke er en sånn ting en bør kontakte leden om omgående så venter jeg å ser om det skjer flere ganger, for kjenner jeg er på bedringens vei:) Usj... farris..:S Anonymous poster hash: 8d230...13c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå