Gå til innhold

Ingen som ser på VM?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe skille så lenge han ikke har tatt straffen sin. Slikt burde naturligvis ha ført til utestengelse.

Og når han selv ikke viser anger, men kødder med fyllekjøringen intervjuet og på sosiale medier, ja det sier vel sitt om hvilken drittsekk han er.



Anonymous poster hash: d14bf...2f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, så godt de salte tårene dine smaker :laugh::danse: Petter Northug ER norsk herrelangrenn.

Ingen tårer her.

Northug er en fyllekjører, som på tross av det får være med på landslaget. Det sier vel det som du skriver etterpå, at uten han virker landslaget tomt. Og det viser agendaen til skilandslaget: Her er alt lov, så lenge du heter Northug.



Anonymous poster hash: d14bf...2f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, fyllekjøreren vant.

Han skulle selvsagt aldri ha vært på laget. Utestengt til straffen var tatt. Men nei da, svake mennesker som alltid lar seg tekke av idioter.

Ellers var det et flott VM. Svenskene kan arrangere.

Anonymous poster hash: d14bf...2f0

Get over it! Petter har gjort det helt fantastisk i VM og alle fortjener en ny sjanse.

Anonymous poster hash: d6cb8...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get over it! Petter har gjort det helt fantastisk i VM og alle fortjener en ny sjanse.

Kanskje det. Men man bør først sone straffen sin. Og selvsagt angre. Ingenting har denne Northugen gjort.



Anonymous poster hash: d14bf...2f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir blanke i vm. Blir møkka lei av ski. Gleder meg til det blir ferdig.

Det er ferdig. Nå kan du nyte livet.

Anonymous poster hash: 05976...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir blanke i vm. Blir møkka lei av ski. Gleder meg til det blir ferdig.

Hvorfor må du skrive det her? Kan du ikke heller skrive det i den andre tråden? Sutre tråden om sport.

Anonymous poster hash: d6cb8...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de burde kutte ut 50 kilometer fellesstart. De gikk i klynge i 2 timer og 25 minutter. Ikke noe skjedde. Og så sprintet de i 1 minutt. Ser jeg ikke poenget med lange etapper når det er fellesstart.



Anonymous poster hash: cbe13...960
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Er det VM? Ah...synes det er VM, NM og EM hele tiden. Hadde vært ålreit med en pause. Eller at ALL sport ble samlet på en og samme kanal som spesielt interesserte selv kunne betale for - det er jo så mye av sport på TV hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Svenskene er sure. Så mye tull de skriver nå. På Ekspressen.se ser jeg at de skriver løgner som dette:

"Det gav Northug medaljen"

Norske åkaren Niklas Dyrhaug sa att arrangörerna gav guldet till Petter Northug genom att inte göra ett bättre jobb med banan. Hur ser du på den kommentaren?

Når sa Dyrhaug dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Er det VM? Ah...synes det er VM, NM og EM hele tiden. Hadde vært ålreit med en pause. Eller at ALL sport ble samlet på en og samme kanal som spesielt interesserte selv kunne betale for - det er jo så mye av sport på TV hele tiden.

VM sendes vel vært 3 år? Å OL sendes vært 4. Men ja hadde vært fint om de kunne samle alt på 1 eller 2 kanaler. Ikke alltid lett å samle alt på en 1 kanal når det er flere ting som sendes samtidig. Jeg bare unngår slike kanaler der det sendes vintersport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Svenskene er sure. Så mye tull de skriver. På Ekspressen.se ser jeg at de skriver løgner som dette:

"Det gav Northug medaljen"

Norske åkaren Niklas Dyrhaug sa att arrangörerna gav guldet till Petter Northug genom att inte göra ett bättre jobb med banan. Hur ser du på den kommentaren?

Når sa Dyrhaug dette???

De er sikkert bare bitter og sure for at Petter vant så mye. Kjæresten min følger med på radio og gir meg litt oppdateringer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

De er sikkert bare bitter og sure for at Petter vant så mye. Kjæresten min følger med på radio og gir meg litt oppdateringer :fnise:

Nemlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig :fnise:

Haha, jeg synes det er morsomt å lese hvor sure Svenskene er :skratte: Petter var best ;)

Anonymous poster hash: d6cb8...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

VM sendes vel vært 3 år? Å OL sendes vært 4. Men ja hadde vært fint om de kunne samle alt på 1 eller 2 kanaler. Ikke alltid lett å samle alt på en 1 kanal når det er flere ting som sendes samtidig. Jeg bare unngår slike kanaler der det sendes vintersport.

Ok, vet ikke noe om slikt.

Vet bare at jeg zapper forbi alt som heter sport på TV og kaster alt som måtte snike seg inn av "sportsbilag" i aviser.

Idrett / sport er fantastisk for kroppen og sunt for helsen og for meg som jogger jevnlig eller står litt på ski en sjelden gang er sport på TV og i aviser verdens mest kjedelige aktivitet 💤

Endret av Kaffelattn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...