Gå til innhold

Ingen som ser på VM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er rart det ikke er tråd om VM? Jeg har fulgt med hele uken. Norge er fantastiske i langrenn. Petter er i knall form. Dumt det snart er over :(

Anonymous poster hash: d6cb8...5fe

Videoannonse
Annonse
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Det eneste VM jeg ser på er VM i Fotball.

Skrevet

Synes ALLE ser på VM, jeg... Drittlei hele greia :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Synes det er rart det ikke er tråd om VM? Jeg har fulgt med hele uken. Norge er fantastiske i langrenn. Petter er i knall form. Dumt det snart er over :(

Tenkt på det samme selv, men holder meg til andre fora for å snakke om VM. Ser på så godt som alt, tilpasser mye av planer for tiden etter VM (jeg har heldigvis en svært fleksibel studenthverdag) og skulle ønske det var minst en uke igjen.

Dette blir i hvert fall en fullspekket VM-lørdag :)

Anonymous poster hash: 03314...81b

Skrevet

Tenkte det ville være greit med en tråd for oss som følger med. Var litt seint ute.

Snart jentene sin tur :)

Skrevet

Bare fint det. Forferdelig synd med Steira. Kunne vel fått det tøft uansett, men det hadde vel vært hennes siste mesterskapsløp, om man skal tro på det hun sa her om dagen. Astrid også, men hun har i hvert fall hatt et veldig positivt mesterskap uansett.

Jeg har klart å leve fint med et par svenske gull tidligere i mesterskapet, og det er jo svært sympatiske svensker som har tatt dem også, men i dag er det kun norsk gull som gjelder. I morgen er jeg stygt redd det blir Olsson uansett.

Anonymous poster hash: 03314...81b
Skrevet

Jeg ser på og føler ingen av de jeg kjenner ser på. Alle klager over det er så kjedelig og lei. Det er bare en uke. Slutt å klag.

Det hadde vært veldig gøy å vært der. Sikkert god stemning.

Heia Norge!

Skrevet

Eh, jo. Klart man ser på VM.

Vi har kjøpt inn Stratos og ser på i dette selvsamme øyeblikk.

Skrevet

Følger med. Og det gjør vel stort sett de fleste. Det er jo de mest sette tv-programmene for tida.

Det som er dumt er at "alle" ser mest ut til å bry seg om fyllekjøreren.

Anonymous poster hash: d14bf...2f0
Skrevet

Jeg ser på! Synes det er kjempegøy :D

Anonymous poster hash: 66acb...d53
Skrevet

Jeg hører på (med et halvt øre, riktignok) om det hjelper?

Typen er sportsidiot og vil få med seg ALT av sport, så det står som regel på i bakgrunnen her.

Skrevet

Go Therese!! Jeg tror hun klarer det :)

Anonymous poster hash: fdc83...8b2

Gjest Stringfellow1
Skrevet

Jeg gidder overhodet ikke å se på vintersport. Jeg får så vidt med meg resultat-listene i nettavisene og nyhetene på TV 2 eller NRK om kveldene, og dette holder faktisk i lange baner for min del..

AnonymBruker
Skrevet

Synd at det er ferdig :( Nå er vel alle de som bitcher over hvor kjedelig dette er glade.

Anonymous poster hash: fdc83...8b2

Skrevet

Lurer på hvordan dette går. Tror ikke det blir noe gull, men er lenge igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Petter er jo helt fantastisk!!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada, fyllekjøreren vant.

Han skulle selvsagt aldri ha vært på laget. Utestengt til straffen var tatt. Men nei da, svake mennesker som alltid lar seg tekke av idioter.

Ellers var det et flott VM. Svenskene kan arrangere.

AnonymBruker
Skrevet

Han skulle selvsagt aldri ha vært på laget. Utestengt til straffen var tatt. Men nei da, svake mennesker som alltid lar seg tekke av idioter.

Kan vi ikke skille mellom privatperson-Petter og skiløper-Petter? Han har gjort en fantastisk jobb nå i VM :)

Anonymous poster hash: 05976...3c6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Åååh, så godt de salte tårene dine smaker :laugh::danse: Petter Northug ER norsk herrelangrenn. :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=pbIR51_J_qY

Anonymous poster hash: 0f8fa...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...