Eføya Skrevet 30. juni 2002 #1 Skrevet 30. juni 2002 Tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering fra bryllupet vårt i går. Jeg våknet ved 7 tiden (etter nesten ikke noe søvn). Forloveren min og jeg spiste en rolig og koslig frokost sammen på rommet (vi bodde på Holmenkollen Park). Klokken 9 var det på tide å reise til frisøren (Tony and Guy i Hegdehaugs veien anbefales!) der jeg fikk satt opp håret og satt i slør og tiara. Det å stå ute i Hegdehaugsveien og vente på taxi tilbake til hotellet iført tiara, slør og olabukser var en litt surrealistisk opplevelse. Fikk veldig masse oppmerksomhet og tilrop! Vel tilbake på hotellet ble jeg og mamma sminket av en make up artist som kom til oss. Hun var kjempeflink -jeg har aldri følt meg så fin :D Etter at sminken var ferdig var det på tide å kle på seg. Det tok sin tid da jeg hadde tett i tett med bittesmå knapper nedover ryggen på kjolen. Først da begynte jeg å merke sommerfuglene og stresset tok (bittelitt) overhånd da tiden for avreise nærmet seg veldig og jeg ikke var ferdig! Men ferdig ble jeg:) Pappa og broren til min kjære møtte meg i lobbyen og vi kjørte til kirken i en Ford Fairlain '57 med taket nede! Brudebuketten fikk jeg da vi kom til kirken. Haavard hadde bestemt hvordan den skulle være og den var den nydeligste buketten jeg noensinne har sett! Formet som en laaang dråpe. Hvite orkideer og sølvsnorer. 8 minutter forsinket pga endel uforutsette omstendigheter (som f.eks Pappa hadde glemt å ta på seg vesten, jeg mistet strømpebåndet på vei inn i kirken osv) (stakkars Haavard) gikk dørene opp i kirken. Følelsen av å gå opp kirkegulvet var ubeskrivelig, jeg hadde store problemer med å holde tilbake tårene. Det ble ikke bedre av at Haavard gråt så tårene strømmet. Da jeg kom opp til han visket han halvhøyt "Du er jo så nydelig" . Da rant også tårene mine litt. Vielsen var en drøm. Vi hadde trompet og solist i kirken og det var virkelig flott. 14.45 var vi gift og på vei ut av kirken! Jeg har aldri gått mer på skyer som akkurat da. Utenfor kirken ble vi overøst med lykkeønskninger og pepret med ris og roseblader. Vi kjørte av gårde i en Ford 35 som var nydelig pytet med flagg og "nygift" skilt. Vi kjørte alene til Veritas parken. Denne delen av dagen var noe av det beste. Vi fikk litt tid for oss selv til å reflektere over hva som hadde skjedd. Fremme i parken tok vi masse bilder. Fotografen (Tomasovitz) hadde også vært tilstede i kirken. Han var utrolig kreativ og veldig entusiastisk. 16 ruller med film gikk med. Jeg gleder meg vilt til å få se de bildene!!! Etter fotografen var det igjen litt tid for oss selv da vi skulle kjøre til Heggedal Hovedgård. En deilig følelse å kjøre av gårde med åpent tak og strålende vær! Vi fikk litt paparatzi følelse da vi kjørte på motorveien og biler kjørte opp ved siden av oss og folk tutet, ropte og vinket!! Vel fremme ble vi tatt i mot på plenen med sprudlende i glassene og nydelig saksofon musikk. Svigermor hadde ordnet sånn at saksofonisten spilte vår sang (When I wish upon a star) og tårene rant igjen. Vi satte oss tilbords og nøt et fantastisk måltid! Mamma hadde gried å skaffe oss kokker fra landslaget og Bagatell Maten var virkelig det beste jeg noensinne har smakt. Talene var nydelige og til og med min lille bror (11) hadde planlagt noe for storesøster. Han hadde øvd på "Til Elise" og spilte den feilfritt. Han så ut som en liten konsert pianist der han satt i kjole og hvitt. Kvelden "virvlet" av gårde og brudevalsen gikk som en drøm! Vi hadde øvd masse og det var verdt strevet. Bryllupskaken var også helt fantastisk. Hvit sjokolade kake. Haavard hadde ordnet sånn at kaken var pyntet i marsipan orkideer like de i buketten Ved 2.30 tiden ble vinket av gårde. Morgenen etter ble jeg vekket med morgengave. En "piketitter" (et antikt speil somstår på en vippe, med skuffer under) Helt nydelig! Jeg er såååååååå lykkelig en frue!
Eføya Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2002 De første bildene kan dere se her (bare trykk dere videre inn på "Oss" og så "Bryllupet"! http://www.weimaraner.no
Lady79 Skrevet 30. juni 2002 #3 Skrevet 30. juni 2002 Heisann.... er det noe annet å si enn wow........høres ut som en fantastisk dag!!! Og du var bare helt nyyyyyyydelig!!! lykke til som nygift...... håper mitt bryllup blir like perfekt!!! :D
scorpion73 Skrevet 1. juli 2002 #4 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så masse, og lykke til videre i ekteskapet. Håper det blir like fint som dagen deres.
scorpion73 Skrevet 1. juli 2002 #5 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så masse, og lykke til videre i ekteskapet. Håper det blir like fint som dagen deres.
Engel Skrevet 1. juli 2002 #6 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer! For en deilig dag! Og så nydelige dere var! kan nesten ikke vente til det blir min tur.. Sukk!
Gjest Snorkfrøken Skrevet 1. juli 2002 #7 Skrevet 1. juli 2002 Du var helt nydelig!! Gratulerer med en fantastisk dag :D
NinaS.G Skrevet 1. juli 2002 #8 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så masse med bryllupet!!!! Dere var flotte begge to!! :D Godt å høre at vi alle har noe å se frem til når vår dag nærmer seg Lykke til videre!!
Gjest Solskinn Skrevet 1. juli 2002 #9 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer!!! Det hörtes ut som en fantastisk dag og så vakre dere var!!! Så dere hadde flaks med väret også!!!
Gjest *Perser* Skrevet 1. juli 2002 #11 Skrevet 1. juli 2002 GRATULERER SÅ MYE jeg må si at dere var SÅÅÅÅÅ NYDELIG, kjempe søt par
Gjest svenskbrud Skrevet 1. juli 2002 #12 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerar!!! Vad fina ni var! Du var helt enkelt vacker! Buketten, URfin!!! Lycka till i framtiden
'Lilly' Skrevet 1. juli 2002 #13 Skrevet 1. juli 2002 Så flotte dere var, og så lykkelige dere så ut!! GRATULERER SÅ MYE!
Frøya*0803 Skrevet 1. juli 2002 #14 Skrevet 1. juli 2002 Åh, så fine dere var!! Og dagen hørtes helt perfekt ut :D Gratulerer så mye og lykke til videre!
jbkaarud Skrevet 1. juli 2002 #15 Skrevet 1. juli 2002 Det hørtes ut som en flott dag og dere så helt nydelige ut!!! Gratulerer så mye :D
Eføya Skrevet 1. juli 2002 Forfatter #16 Skrevet 1. juli 2002 Tusen takk for alle lykkeønskningene! Fikk en stor overraskelse i dag. Et vennepar av oss hadde laget en "repotasje" fra bryllupet på hjemmesiden sin. Se her: http://www.garbu.net Så koslig gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå