AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har sprukket, eller nesten sprukket, trommehinne pga ørebetennelse. Er helt tett i ene øret, og har litt vondt. Føler meg ikke spesielt dårlig ellers, bare litt slapp og har hodepine. Ingen feber. Er det ok å trene litt lett likevel? har bare fått trent èn gang denne uken, og har helt abstinenser her! Anonymous poster hash: 80a05...f13
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har sprukket, eller nesten sprukket, trommehinne pga ørebetennelse. Er helt tett i ene øret, og har litt vondt. Føler meg ikke spesielt dårlig ellers, bare litt slapp og har hodepine. Ingen feber. Er det ok å trene litt lett likevel? har bare fått trent èn gang denne uken, og har helt abstinenser her! Anonymous poster hash: 80a05...f13 Nei, du bør ikke trene. Kroppen din trenger alt overskudd til å hele seg selv, og det kan ta lenger tid for deg å bli frisk om du trener nå. Ta deg heller en rolig spasertur om du føler for å bevege deg. Anonymous poster hash: 7bee1...9d7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Nei, ikke tren(!) Økt blodtrykk og puls kan forverre skaden din Anonymous poster hash: bd6ad...b80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå