Gå til innhold

Kan jeg trene?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sprukket, eller nesten sprukket, trommehinne pga ørebetennelse. Er helt tett i ene øret, og har litt vondt. Føler meg ikke spesielt dårlig ellers, bare litt slapp og har hodepine. Ingen feber.

Er det ok å trene litt lett likevel? har bare fått trent èn gang denne uken, og har helt abstinenser her! :bond:



Anonymous poster hash: 80a05...f13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sprukket, eller nesten sprukket, trommehinne pga ørebetennelse. Er helt tett i ene øret, og har litt vondt. Føler meg ikke spesielt dårlig ellers, bare litt slapp og har hodepine. Ingen feber.

Er det ok å trene litt lett likevel? har bare fått trent èn gang denne uken, og har helt abstinenser her! :bond:

Anonymous poster hash: 80a05...f13

Nei, du bør ikke trene. Kroppen din trenger alt overskudd til å hele seg selv, og det kan ta lenger tid for deg å bli frisk om du trener nå.

Ta deg heller en rolig spasertur om du føler for å bevege deg.

Anonymous poster hash: 7bee1...9d7

Skrevet

Nei, ikke tren(!)

Økt blodtrykk og puls kan forverre skaden din



Anonymous poster hash: bd6ad...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...