Gå til innhold

Juci i ukjent terreng


Juci

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger tur til din by i august. Noe morsomt vi kan finne på der? Jentetur for Karen og meg.

Jeg skal lage surprisetur og din by står på listen over steder jeg kan tenke meg å se igjen. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selvFØLGELIG!!!!!!!!!!!!!

Hvor lenge blir dere? Hva så du sist gang? Hva slags ting vil du se denne gang? Hvor mange % standard-turisme ting, hvor mange % underground-slikt-har-du-(av-ulike-grunner-)aldri-sett-før ting skal det være, hva ellers er du interessert i? Jeg skal lage full aktivitetsplan for hele oppholdet, om du vil!

Bare ikke kom de HELT SISTE dagene i august, da, for da er jeg i min finca på Mallorca :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Gammel skapdør som jeg sjarmerte meg til på en bondegård en gang samt glassplate oppå er nå blitt til spisebord/bar på kjøkkenet, ser kjempestilig ut, bare den laserte listen foran er ikke montert ennå, men to barkrakker m/lite rygglene er bestilt.

Årets stiligste kjøkkenvifte er montert (det gjorde vi SELV med masse banning og steiking, men dog)!

Var på kosekor-øving i dag, kom litt sent, og det første kor-lederen spør meg om idet jeg kommer inn døren (midt i de andres la-la-la-la-la-laaaa'er) er: "Rødvin?"

Det er kor as we like it! :-D

Og i morgen formiddag skal jeg på skiferie, jippiiiiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Slik det ser ut nå så skal vi reise herfra 6. august og hjem 9. august. Det er ikke mange dagene egentlig. Vi er veldig avabalansert, trenger ikke mange % turistgreier. (Feks, vi hadde fire dager i Køben og tok oss turen til havfruen siste dagen, bare for å kunne si at vi så henne...) Men shopping, brune puber med godt øl, god mat til greie priser og så litt sånn ting som kan være kjekt å ha sett.

Og hva jeg så sist? Sist gang tror jeg det var 17. mai 1996. Da så jeg mange studenter som feiret og en stor "plass". Aner rett og slett ikke. Første gangen var jeg 14 år og da så vi vel litt tror jeg. Men jeg husker generelt veldig lite og tenker nok jeg kommer til å se på byen for første gang igjen.

Kos deg på skiferie!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skiferien var perfekt!

Og i dag var jeg på trening igjen for første gang på LENGE, det var DEILIG! Har hatt hodepine hver kveld nå siden søndag, men etter treningen var den borte :-)

På mandag skal jeg være på TV, jippi! Vi har invitert til "public viewing" på en pub, vi kommer sikkert til å bli over 40 stykker! Kanskje jeg skal vurdere å ta meg fri på tirsdag, he he. Men egentlig må jeg spare litt på fridagene, for på torsdag ettermiddag kommer storesøster, svoger, niese og nevø på besøk, og da skal endelig trappen vår males, og det skal bli GODT!

Nå har vi også fått oss to kuule barkrakker på kjøkkenet, så det går framover, om enn med små skritt. Men det er i hvert fall mye å være glad for! Og det er vi flinke til, ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles TV-titting på puben på mandag var kjempehyggelig.

Og om noen timer nå kommer storesøster m/fam på besøk! Må rydde på gjesteloftet! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det var SÅ koselig med besøk av søster m/fam, og trappen ble kjempefin! Og mens gutta jobbet (C benyttet anledningen til å lage seg arbeidsbenk i garasjen) var damene og barna på shopping og i fornøyelsesparken og hit og dit :-)))

I formiddag er jeg hjemme, for resten av kjøkkenet vårt skal komme (ett underskap og ett høyt skap), og C er bortreist for noen dager. Når de er ferdige med den monteringen i dag, er det bare lys i taket som mangler, så er kjøkkenet HELT ferdig! (Vi har lys i taket nå også, selvfølgelig, men det er bare to lyspærer som henger der...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er jeg litt SUR! Var på Ikea i går sammen med venninne U og fant noen koselige utendørslykter. Kom hjem fra revy med C nå i sted og ba ham lage til to glass vin til oss mens jeg satte i batterier, hengte opp lyktene i treet i hagen og slo dem på, så ba jeg ham komme ut med vinen og se. Han sa riktignok at det var fint, men så kom det: "Går de på batteri eller?" "Ja", sier jeg. "Jøss, det må jo koste en formue i lengden!" Grrrrr nummer en. Og så: "Hva er de laget av, da?" "Plastik". "Å nei, da tar det jo kjempemasse plass å oppbevare dem". FEM SURE LYKTER! GRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Så da sa jeg et par stygge ting, tok med meg vinen min og gikk opp her på kontoret og lukket døren. Hah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han kom i det minste neste morgen og sa at de var fine, da....

Helt annet tema: Er det moralsk uforsvarlig å selge gullsmykker som man fikk til konfirmasjonen på midten av 80-tallet av slektninger og faddere og som man i dag synes er usedvanlig stygge og derfor aldri går med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hallo.

Du hadde visst dotte/detti/falt ut av mine innlegg. Går det bra med deg? Jeg er glad det snart er sommerferie!!

Angående spørsmål - næh.

Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi, nå var det lenge siden jeg hadde satt foten min her inne, ja! :-o

Men jo, det går bra. Ting skjer, noe slitsomt og mye hyggelig, men ingenting med innflytelse på jordens dreining. Greit nok, det!

Var på besøk i hjembyen forrige uke, men hadde så tett program at ingen som ikke visste om det må føle seg oversett... Men det var særdeles hyggelig, og seks dager føltes nesten som to uker fordi det hele tiden var noe som skjedde. Og sol og fint vær var det og, selv om det var litt kjølig (14-15 grader). Fine greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bordduker er jo noe man må leve med, men sofa-puter...? Disse sydde jeg fedig for 30 timer siden, og nå kan jeg sprette dem opp igjen (hadde ikke glidelås, så jeg bare sydde dem sammen) og vaske dem fordi noen mente de måtte legge seg på sofaen og spise alioli... *grrrrr*......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...