Gå til innhold

Høye menn = stort utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig individuelt. Eksen min var 2.05cm og hadde dritliten.. Men jeg kjenner en annen som er nesten like høy og han har SVÆR!

Anonymous poster hash: 93198...877

Skrevet

Kvinner/jenter og øyemål er en uslåelig kombinasjon :skratte:

En fyrstikkeske er vel fremdeles 5 cm lang vil jeg tro, og micropenis er en medisinsk tilstand som en liten minoritet av verdens mannlige befolkning lider under.

At så mange av KGs brukere har hatt æren av å oppleve en mann med micropenis er statisitisk umulig, - ergo er sannsynligheten for at de KGbrukere av hunkjønn som roper høyest om at de har møtt noen med micropenis har et øyemål som er ute av vater rimelig stor.

Alternativet er at de er vide som Romeriksporten.

Sier som en hyggelig svenske jeg engang kjente: "Hur dum får man va'?"

Hehe dette må vel være det beste innlegget her inne i dag.👍

Anonymous poster hash: 7c158...146

• Liker 1
Skrevet

Kvinner/jenter og øyemål er en uslåelig kombinasjon :skratte:

En fyrstikkeske er vel fremdeles 5 cm lang vil jeg tro, og micropenis er en medisinsk tilstand som en liten minoritet av verdens mannlige befolkning lider under.

At så mange av KGs brukere har hatt æren av å oppleve en mann med micropenis er statisitisk umulig, - ergo er sannsynligheten for at de KGbrukere av hunkjønn som roper høyest om at de har møtt noen med micropenis har et øyemål som er ute av vater rimelig stor.

Alternativet er at de er vide som Romeriksporten.

Sier som en hyggelig svenske jeg engang kjente: "Hur dum får man va'?"

Jeg har en tommel som er 6 cm lang på innsiden, og den minste penisen jeg har vært borte i var knapt over halve størrelsen av tommelen. You do the math 😎

Og ja, når jeg målte tommelen så dyttet jeg linjalen hardt mot innsiden, så det er max 6 cm. Penisen var en del mindre, i erigert tilstand.

Jeg aner ikke om han har diagnose "mikropenis", men den var virkelig mini-liten.

Anonymous poster hash: 6d070...401

Skrevet (endret)

Som Om en erfaring du har er mye verdt.

Anonymous poster hash: d761f...bea

Jeg har ikke hatt kun en erfaring av denne sorten, jeg ga kun et eksempel.

Og jo den er mye verdt, fordi den beviser teorien til TS ikke stemmer. Hvorfor så krass egentlig?

Endret av EmilyR
Skrevet

Mitt inntrykk er at en stor mann også har en stor penis. Ikke så rart når alle kroppsdeler ellers er store.

Men sett i forhold til kroppen så vil jo ikke penisen på en liten mann virke så liten siden kroppen ellers er liten.

Anonymous poster hash: 08d31...3ae
Skrevet
De som måler på undersiden får jo størst mål da. Husk å mål riktig.
Sexologen
Det riktige er å måle langs siden av penis og følge kurven av denne fra roten og helt ut til tuppen. Det er derfor best å bruke et målbånd da penis ofte ikke er helt rett. Det er også riktig at man kan presse det fettet som ligger rumndt roten av penis altså nederst på magen inn slik at man måler så langt inn mot bekkenbeinet som mulig.
Når det gjelder onanering så er det overhodet ingen ting i påstanden om at mye onanering skulle hemme vekst av penis. Det er bare "overtro" og tull!

Dr. Haakon Aars, lege og sexolog

Anonymous poster hash: 19a99...b2b
Skrevet

Er 184 høy. 18 cm kuk...Tror ikke høyden har noe å si for størrelsen

Skrevet

Føler med dem som har mikropenis, må være grusomt. Selv har jeg vært rimelig heldig i forhold til høyden. Er 176cm høy og min måler 20cm. Må jo innrømme at jeg er litt stolt av det.

AnonymBruker
Skrevet

Føler med dem som har mikropenis, må være grusomt. Selv har jeg vært rimelig heldig i forhold til høyden. Er 176cm høy og min måler 20cm. Må jo innrømme at jeg er litt stolt av det.

De som må påpeke hvor stor penis de har, har ofte komplekser for noe annet. Foreks høyde/kropp osv.:P

Skrevet

Du har rett. Er ikke så glad i ølmagen min! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med 2 menn som var litt over 2 m, lange. Ene hadde en på 25 cm, og andre en på ca 14 cm. Nå er jo 14 helt vanlig str, men på en mann som er 2 m lang så ser det litt lite ut.

Anonymous poster hash: e23d4...66f
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex flere ganger med en mann med "mikropenis", han var bare noen centimeter og ble ikke spesielt større når han hadde stå så han var ikke i nærheten av å ha sjans til å penetrere, men "på tross" av dette så var han dritgod i senga.

Vet om en annen mann som sliter med samme problemet og han er nå lykkelig gift.

De blinde sitter ikke hjemme og sturer, de lærer seg å bevege seg rundt ved hjelp av andre skjerpede sanser.

Anonymous poster hash: 0602b...f33
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med 2 menn som var litt over 2 m, lange. Ene hadde en på 25 cm, og andre en på ca 14 cm. Nå er jo 14 helt vanlig str, men på en mann som er 2 m lang så ser det litt lite ut.

Anonymous poster hash: e23d4...66f

25 cm? Hehe gratulere med å vinne i lotto.;) Er mindre enn 1 av 1 mill som kan skilte med en sånn størrelse statistisk sett.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...