Gå til innhold

Høye menn = stort utstyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting.

Er det slik at høye menn har større utstyr enn lave menn?

Tenker at utstyret er vel litt som alt annet på kroppen hans? Stort?

Eller gjelder gjennomsnitt på 15cm for alle menn I alle høyder?

Ver at ingen er helt like eller at det er noe fasit på det. Men hvilke erfaringer har dere?

Anonymous poster hash: cdca1...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI. Absolutt ikke. Jeg trodde også det, til jeg møtte mr tiny dick med 4 cm.. mannen var 193 og ganske kraftig. 4 cm i stiv tilstand. 4!!!!!!!!



Anonymous poster hash: 075e2...9ae
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Absolutt ikke. Jeg trodde også det, til jeg møtte mr tiny dick med 4 cm.. mannen var 193 og ganske kraftig. 4 cm i stiv tilstand. 4!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 075e2...9ae

😓

Må sett rart ut..

Anonymous poster hash: cdca1...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Absolutt ikke. Jeg trodde også det, til jeg møtte mr tiny dick med 4 cm.. mannen var 193 og ganske kraftig. 4 cm i stiv tilstand. 4!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 075e2...9ae

Nekter å tro noe sånt. For en fyr med 4cm lang penis i erigert tilstand hadde tatt livet sitt for lengst.

Anonymous poster hash: 944db...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Absolutt ikke. Jeg trodde også det, til jeg møtte mr tiny dick med 4 cm.. mannen var 193 og ganske kraftig. 4 cm i stiv tilstand. 4!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 075e2...9ae

9ab861a752556a90d9aa1efd2c7462b3.png

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nekter å tro noe sånt. For en fyr med 4cm lang penis i erigert tilstand hadde tatt livet sitt for lengst.

Anonymous poster hash: 944db...ea7

Enig i at dette er umulig. Tipper svaret kom fra kortvokst liten kar med passe stor pikk han ikke har fått nok skryt for. Og som er bitter på høye menn.

Anonymous poster hash: d761f...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette er umulig. Tipper svaret kom fra kortvokst liten kar med passe stor pikk han ikke har fått nok skryt for. Og som er bitter på høye menn.

Anonymous poster hash: d761f...bea

Nope, dette er helt serr.Vi datet i nesten 2 mnd før vi hadde samleie.Det er den minste jeg har sett. Verdens snilleste fyr da. Men sexen var dårlig.

Anonymous poster hash: 075e2...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro noe sånt. For en fyr med 4cm lang penis i erigert tilstand hadde tatt livet sitt for lengst.

Anonymous poster hash: 944db...ea7

Lol? Hvorfor det?

Det er en tilstand som kalles mikropenis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, dette er helt serr.Vi datet i nesten 2 mnd før vi hadde samleie.Det er den minste jeg har sett. Verdens snilleste fyr da. Men sexen var dårlig.

Anonymous poster hash: 075e2...9ae

Det å komme med eksakte mål på fyren både her og der gjør han ganske gjenkjennelig da hvis han er her inne og leser. Spørsmålet om hvem som var/er snillest eller mest gjennomtenkt er vell rimelig enkelt å svare på i hvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro noe sånt. For en fyr med 4cm lang penis i erigert tilstand hadde tatt livet sitt for lengst.

Anonymous poster hash: 944db...ea7

Det er fort gjort å bli "redd" og nervøs for kropp og seksualitet når vi ser hvordan mennesker tenker og snakker. Men å mobbe og snakke nedlatende om andre mennesker har blitt lett når man kan skjule sin anonyme bruker bak en anonym bruker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok. Menn er allerede usikre når det kommer ti penisstørrelse. Man har menn som tror de har små peniser når den er 12-14cm, og går nesten i depresjon over tanken. En fyr på 4cm hadde ihvertfall vært uhyre usikker på seg selv, og etter å aldri ha klart å ha en dame over lengre tid, blitt uhyre deprimert og lei seg.

Om dette er sant, kan dere da tenke dere hvordan det er å ha en 4cm penis? Å vite at man aldri kan ha sex med damer uten at hun blir misfornøyd? Å ikke kunne ha et godt sexliv? Gud så frustrerende og deprimerende det måtte ha vært.

Hadde jeg hatt 4cm pikk hadde jeg ikke tatt livet mitt, men oppsøkt prostituerte og tatt de i analen.



Anonymous poster hash: 944db...ea7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nekter å tro noe sånt. For en fyr med 4cm lang penis i erigert tilstand hadde tatt livet sitt for lengst.

Anonymous poster hash: 944db...ea7

Så du mener han burde tatt livet sitt?? Herlighet hva folk får seg til å si..

Anonymous poster hash: 7c158...146

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til spm, nei de jeg vet om som hadde størst penis var faktigst menn som var mellom 175-185. Kan være helt tilfeldig. Men han som har verdensrekorden i lengste pikk var i underkant av 180. Så høyde har null å si på størrelsen. Kun fordi som tilfeldigvis har vært med en høy mann med stor.;)

Anonymous poster hash: 7c158...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en på en 170ish som har over 20, aldri sett den men hørt flere nevnt det, penis er uavhengig av høyde. Akkurat som vaginaen til kvinner ikke har noe med høyden dems og gjøre.

Anonymous poster hash: bc36c...484

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nanna87

Jeg hadde sex med en mann på 1,93 og han hadde den minste penisen jeg noen sinne hadde sett. Jeg kjente han nesten ikke når vi hadde sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med en mann på 1,93 og han hadde den minste penisen jeg noen sinne hadde sett. Jeg kjente han nesten ikke når vi hadde sex..

Er det noen bombe? Hvem trodde høyde hadde noe med penisstørrelse å gjøre? Folk lurer på mye rart her inne, hehe.:P

Anonymous poster hash: 7c158...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Er det noen bombe? Hvem trodde høyde hadde noe med penisstørrelse å gjøre? Folk lurer på mye rart her inne, hehe. :P

Anonymous poster hash: 7c158...146

Overhode ikke, men skal sies at jeg trodde før at menn som var høyere automatisk hadde større penis, men det er absolutt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med en som er over 190. Pikken hans var helt gjennomsnittlig. Kanskje ca 15cm. Men så kanskje litt mindre ut på han, siden han var så høy



Anonymous poster hash: f11a2...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...