Gå til innhold

Vil gi han blowjob

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hey. Jeg og en kollega har litt flørtete kjemi mellom oss, vi pleier som oftest jobbe sammen i en klesbutikk. Jeg vil så gjerne suge han, og vet at han ikke akkurat kommer til å si nei, hvordan gå frem? Jeg er så seksuelt frustrert akkurat nå. :plystre:

Anonymous poster hash: 367cf...7ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Vil du se en film hjemme hos meg etter jobb?"

Anonymous poster hash: 0e649...cf6
  • Liker 3
Skrevet

Vi pleier ikke å ha så mange kunder tidlig på dagen, har lit lyst til å gjøre på bakrommet. Bare for å "leve litt på kanten". Er så lenge siden jg har gitt noen bj, husker nesten ikke hvordan jeg gikk frem engang :rolleyes:

Skrevet

Jeg kjenner følelsen din, TS :fnise:
Er en gutt jeg ser i noen forelesninger, og jeg har SÅ lyst til å gi han en blowjob. Problemet er jo at jeg ikke kjenner han. Og han sitter alltid med vennene sine.

Hvis jeg bare klarer å få kontakt med han.. :lur:

Anonymous poster hash: 9425e...22f
  • Liker 4
Skrevet

Kanskje du skal tilfeldigvis på do samtidig som han? :fnise:

Skrevet

Hadde nok ikke turt å følge etter han på do :fnise: Vi har fått øyekontakt noen ganger, så jeg får prøve å kikke litt til på han. Kanskje han tar kontakt til slutt:)

Lurer egentlig på hvor mange som sitter der med fantasier om deg, men som aldri sier det høyt eller gjør noe med det. Jeg lar veldig latt tankene vandre under forelesning eller hvis jeg kjeder meg ellers, så det er sikkert ikke bare meg som holder på sånn.

Anonymous poster hash: 9425e...22f
  • Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at han i det hele tatt har lyst på en bj av deg?

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at han i det hele tatt har lyst på en bj av deg?

Nesten 100% sikker på det. Men aner ikke hvordan jeg skal gå frem, er så redd det skal bli "kleint".

Skrevet

Inviterer han hjem til deg, da skjer det nok noe

Skrevet

Du har en god unnskyldning og en god dag til å hinte om det 14.mars da,biff og blowjob dagen :P hvis du klarer å vente så lenge ;)

Skrevet

Håper du fikser det, TS! Da må du si fra her da :)

Anonymous poster hash: f43d3...2b3
Skrevet

Slut.

Anonymous poster hash: 84a87...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Slut.

Anonymous poster hash: 84a87...c8e

forklar meg hvorfor jeg er en "slut" =)

AnonymBruker
Skrevet

e05a4138cd57f42add132a5ffa9ffa3b30a021e8

Anonymous poster hash: a2d1b...853
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo akkurat det jeg vil, men hvordan? haha! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ting for menn i treningstøy, spør meg ikke hvorfor, men tidlig på 2000-tallet jobbet jeg i butikk hvor vi hadde uniformer på, og garderobe som alle skiftet i. Det var to garderober der, en for gutta og en for jentene, men de lå ved siden av hverandre. En av gutta syklet til jobb, han pleide å ha på seg en knallblå adidasgenser med hvite striper og en svart adidas joggebukse. Han så så søt ut i de klærne syntes jeg, man tydet en bul i buksa, stram rumpe, han så så veltrent ut. Han hadde nydelige øyne og sjarmerende smil, og flott kropp. En dag sa jeg til ham litt fleipende da han passerte meg på vei inn i garderoben på morgenen at jeg ville vente på jentetoalettet etter skiftet vårt en dag, og om han kom inn der med de klærne på, skulle jeg suge ham. Han kom, og jeg nøt ham. Verre var det ikke. Siden fleipet han flere ganger om det, visket i øret mitt i lunchen for eksempel, at han hadde "koseklærne" med. Jeg fikk lov å nyte ham mange ganger i disse klærne, det tente meg skikkelig.

Litt flaut til å begynne med er det, men de fleste gutter er ganske glad i å bli sugd etter min erfaring, uten at jeg har hatt uendelig mange sexpartnere.

Anonymous poster hash: 25d2c...dc8
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har en ting for menn i treningstøy, spør meg ikke hvorfor, men tidlig på 2000-tallet jobbet jeg i butikk hvor vi hadde uniformer på, og garderobe som alle skiftet i. Det var to garderober der, en for gutta og en for jentene, men de lå ved siden av hverandre. En av gutta syklet til jobb, han pleide å ha på seg en knallblå adidasgenser med hvite striper og en svart adidas joggebukse. Han så så søt ut i de klærne syntes jeg, man tydet en bul i buksa, stram rumpe, han så så veltrent ut. Han hadde nydelige øyne og sjarmerende smil, og flott kropp. En dag sa jeg til ham litt fleipende da han passerte meg på vei inn i garderoben på morgenen at jeg ville vente på jentetoalettet etter skiftet vårt en dag, og om han kom inn der med de klærne på, skulle jeg suge ham. Han kom, og jeg nøt ham. Verre var det ikke. Siden fleipet han flere ganger om det, visket i øret mitt i lunchen for eksempel, at han hadde "koseklærne" med. Jeg fikk lov å nyte ham mange ganger i disse klærne, det tente meg skikkelig.

Litt flaut til å begynne med er det, men de fleste gutter er ganske glad i å bli sugd etter min erfaring, uten at jeg har hatt uendelig mange sexpartnere.

Anonymous poster hash: 25d2c...dc8

Det er sexy, men bare så lenge jeg med sikkerhet vet at jenta tenner på det i seg selv og ikke gjør det bare for å tilfredsstille meg. Skal mye til for å bli tilfredsstilt av BJ i seg selv. Det er heller det at jenta er dirty og liker å være det, som er hot.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres så sykt gøy ut! Faen.. Skulle ønske jeg var like modig som deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...