AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Tok en soltime i går, en time er som kjent 20 minutter Jeg er blek, men har igjen ørlitt farge etter en sydentur i høst. Da jeg skulle legge meg i går, flere timer etter solingen, ble jeg helt vanvittig kald, lå og ristet og prøvde å komme meg innunder dyna til sambo, fånyttes Bråvåknet i natt av at svetten silte og halsen var vond, jeg var så varm. Så fort jeg løftet på dyna så kom denne stikkende kulden igjen. I dag har jeg ligget på sofaen med feber, er fortsatt så kald atte fysj. Ble ikke solbrent, men litt rød mellom valkene bare. Kan det være en sammenheng eller har jeg fått influensa i tillegg? Anonymous poster hash: 158ea...8b7
Wilma- Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har hatt det jeg mistenker er en form for heteslag etter solarium to ganger. Hatt lignende plagsomme symptomer som deg.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Altså, jeg synes den vifta kan være veldig sterk noen ganger. Spesielt kombinert med kaldt solseng som etter noen minutter begynner å koke. Kanskje kroppen blir forvirret? Har kjent det samme selv. Anonymous poster hash: 80d45...1e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå