AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 hei i dag første gangen måtte jeg på do etter at jeg hadde drukket en del så en halvtime sener måtte jeg enda engang på do og et kvarter senere måtte jeg enda engang på do også når jeg skulle hjem følte jeg at jeg måtte på do igjen rett etter at jeg var på do men holdt meg til jeg kom hjem igjen er dette normalt?Anonymous poster hash: 802d2...0f8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Øl er ekstremt vanndrivende. Anonymous poster hash: 7adef...e1e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Var ikke alkohol jeg drakk Anonymous poster hash: 802d2...0f8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Definer "en del" 1 liter, 2 liter? Om du drikker flere liter så er det forståelig. Men f.eks et stort vannglass er jo ikke mye Anonymous poster hash: 2d90c...9dd
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Hvor mye drikker du? Hvorfor drikker du så mye? Hvor mye tisser og svetter du?Anonymous poster hash: dd88e...420
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 jeg drakk to og en halv flaske med vann jeg måtte ikke tisse så veldig mye alle gangene men de første gangene kom det en del svetter ikke så mye nei Anonymous poster hash: 802d2...0f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå