AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #21 Skrevet 27. februar 2015 Hei, jeg har ei venninne i en lignende situasjon. Hun var også kjempeforelsket i bestevennen sin, og konfronterte han med det, men hun klarer ikke å gå videre fordi han ga et så veldig diffust svar. Hva svarte han deg da du fortalte om dette? Og hvordan klarer du å komme over han hvis dere går sammen jenvlig? Anonymous poster hash: d1382...ff1 Her fikk jeg først et diffust svar, så sa jeg at jeg må få et helt klart svar. Spurte rett ut om han ikke hadde noe følelser for meg overhodet, og det hadde han ikke. Og jeg trengte å få et helt klart svar. For da vet jeg, da vet jeg og at det er ikke noe poeng i å gå og håpe. Så jeg må bare prøve å komme over han. Tror det skal gå bra at vi møtes jevnlig. Men regner med at det går ca 2 uker før vi møtes nå. Anonymous poster hash: 32b6d...2cf
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #22 Skrevet 27. februar 2015 Her fikk jeg først et diffust svar, så sa jeg at jeg må få et helt klart svar. Spurte rett ut om han ikke hadde noe følelser for meg overhodet, og det hadde han ikke. Og jeg trengte å få et helt klart svar. For da vet jeg, da vet jeg og at det er ikke noe poeng i å gå og håpe. Så jeg må bare prøve å komme over han. Tror det skal gå bra at vi møtes jevnlig. Men regner med at det går ca 2 uker før vi møtes nå. Anonymous poster hash: 32b6d...2cf Takk for svar, venninnen min har likt bestekameraten sin uendelig (flere år) og kommer ikke videre. Så jeg tenkte kanskje å høre hvordan du får det til, og ta tips fra deg. Tenker å si at hun bør konfrontere han og be om et klart svar, for hun har kun fått vage svar til nå. Og dermed kommer hun ingen vei. Anonymous poster hash: d1382...ff1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #23 Skrevet 27. februar 2015 Takk for svar, venninnen min har likt bestekameraten sin uendelig (flere år) og kommer ikke videre. Så jeg tenkte kanskje å høre hvordan du får det til, og ta tips fra deg. Tenker å si at hun bør konfrontere han og be om et klart svar, for hun har kun fått vage svar til nå. Og dermed kommer hun ingen vei. Anonymous poster hash: d1382...ff1 Huff, så kjedelig for venninnen din. Og sikkert ikke så lett å komme over han, da det har vart i flere år. Men hun bør virkelig kreve et helt klart svar fra han. For det er jo litt lettere, vet man helt klart at det finnes overhodet ikke noe håp. Nå hadde jeg bare hatt følelser i 2 mnd, var derfor jeg valgte å ta det opp tidlig og, fordi det da blir lettere å komme over. Måten jeg tenker å komme over det på, er å tilbringe litt mindre tid med han framover og jeg tenker å starte å date. Kan jo hjelpe å se at det finnes andre flotte menn der ute. Så tenker jeg at jeg må bare gå videre, for jeg vet jo at det aldri blir han og meg. Anonymous poster hash: 32b6d...2cf
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #24 Skrevet 27. februar 2015 Huff, så kjedelig for venninnen din. Og sikkert ikke så lett å komme over han, da det har vart i flere år. Men hun bør virkelig kreve et helt klart svar fra han. For det er jo litt lettere, vet man helt klart at det finnes overhodet ikke noe håp. Nå hadde jeg bare hatt følelser i 2 mnd, var derfor jeg valgte å ta det opp tidlig og, fordi det da blir lettere å komme over. Måten jeg tenker å komme over det på, er å tilbringe litt mindre tid med han framover og jeg tenker å starte å date. Kan jo hjelpe å se at det finnes andre flotte menn der ute. Så tenker jeg at jeg må bare gå videre, for jeg vet jo at det aldri blir han og meg. Anonymous poster hash: 32b6d...2cf Du hørtes fornuftig ut, så jeg er sikker på at det ordner seg for deg! Finnes mange bra karer der ute, spesielt hvis du enda er ung. Nå vet jo ikke jeg hvor gamle dere er? Venninna mi er snart tredve, så det er litt verre da. Men jeg skal definitivt tvinge henne til å få et svar fra han. Kan ikke "sløse" bort flere år på å prøve å få en fyr det ikke kommer til å bli noe mer med. Anonymous poster hash: d1382...ff1
guttemann Skrevet 27. februar 2015 #25 Skrevet 27. februar 2015 Vær forberedt på at han kan finne på å bli interessert i deg etterhvert. Jeg har sett det skje flere ganger, at noen har valgt å skru av de følelsene for å ikke skape krøll i forhold til en venn eller kollega. Når den andre viser følelser, forsvinner den sperren som kanskje har vært der ubevisst, og så kan slike følelser dukke opp etter hvert. Ikke for å gi deg falske forhåpninger, for sannsynligvis er det bare irriterende for deg hvis det skjer når du allerede har lagt det bak deg.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #26 Skrevet 28. februar 2015 Hei, jeg har ei venninne i en lignende situasjon. Hun var også kjempeforelsket i bestevennen sin, og konfronterte han med det, men hun klarer ikke å gå videre fordi han ga et så veldig diffust svar. Hva svarte han deg da du fortalte om dette? Og hvordan klarer du å komme over han hvis dere går sammen jenvlig? Anonymous poster hash: d1382...ff1 Jeg var i samme situasjon, han hadde jo faktisk sex med meg, så det ble ganske rotete alt sammen. Jeg ser i etterkant at problemet her var jo han og hvor umoden han var, hvis han var opptatt av å beholde meg som venn ville han jo aldri ligget med meg når jeg sa at jeg var blitt forelska i han og han ikke følte det samme (fant ut av det etter at vi hadde sex, hurra). Vi klarte ikke å beholde vennskapet. Men i dag føler jeg jo at jeg er better off! Mitt råd til venninnen din: Hun må innse at han ikke er interessert. Hvis han var det ville han ha gjort noe med det innen nå. Det er nok veldig lurt å ha mindre kontakt i en periode og ikke stalke Facebooken hans og sånt, det fører aldri noe godt med seg. For min del måtte jeg faktisk kutte kontakt, jeg var kjempeforelska og veldig såra over at han hadde sex med meg uten å mene noe med det. Hadde litt mer selvrespekt for meg selv enn å beholde han som venn. Anonymous poster hash: 6a49d...c6c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #27 Skrevet 2. mars 2015 Jeg var i samme situasjon, han hadde jo faktisk sex med meg, så det ble ganske rotete alt sammen. Jeg ser i etterkant at problemet her var jo han og hvor umoden han var, hvis han var opptatt av å beholde meg som venn ville han jo aldri ligget med meg når jeg sa at jeg var blitt forelska i han og han ikke følte det samme (fant ut av det etter at vi hadde sex, hurra). Vi klarte ikke å beholde vennskapet. Men i dag føler jeg jo at jeg er better off! Mitt råd til venninnen din: Hun må innse at han ikke er interessert. Hvis han var det ville han ha gjort noe med det innen nå. Det er nok veldig lurt å ha mindre kontakt i en periode og ikke stalke Facebooken hans og sånt, det fører aldri noe godt med seg. For min del måtte jeg faktisk kutte kontakt, jeg var kjempeforelska og veldig såra over at han hadde sex med meg uten å mene noe med det. Hadde litt mer selvrespekt for meg selv enn å beholde han som venn. Anonymous poster hash: 6a49d...c6c Hadde dere sex etter at han avviste deg? Uff. Trist å høre at han roter med følelsene dine på det viset. Da er det kanskje like greit å kutte vennskapet ja, i allefall for en periode.. Hvordan reagerte han på at du fortalte at dere ikke kunne være venner mer da? Jeg skal fortelle henne dette. Hun kan ikke sløse bort flere år på han fyren, hun går glipp av så mange andre bra menn. Anonymous poster hash: d1382...ff1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå