Gå til innhold

Avvist av kompis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha vært forelsket i min bestekompis en stund, tok jeg mot til meg og fortalte han hva jeg følte. Han følte ikke det samme.

Så nå er jeg ganske lei meg, men faktisk samtidig er jeg lettet. Nå vet jeg, nå slipper jeg og gå og lure, og analysere hver minste ting han sier og gjør. Da må jeg bare gå videre. Så håper jeg at vi kan fortsette å være venner og.

Og jeg angrer ikke på at jeg fortalte han det.

Anonymous poster hash: 32b6d...2cf
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig modig gjort! Heia deg :blomst:

• Liker 4
Skrevet

Jeg var i samme situasjon som deg i fjor. Desverre reagerte min bestekompis med å ha sex med meg i fylla, for så å si at han ikke hadde noen følelser. Det ødela vennskapet.

Syns det er bra du fortalte det, men bare pass på at dere forblir venner, med mindre han er sikker på at han vil noe mer. Hvis ikke blir det fort tull.

Anonymous poster hash: 6a49d...c6c
Skrevet

Bra gjort. Og vær stolt av deg selv som var ærlig mot deg selv, og tøff!

Anonymous poster hash: 7713c...971
Skrevet

Tusen takk. Er faktisk litt stolt av meg og. Tenke det beste var og være ærlig. Kanskje hadde jeg vunnet, og tapte jeg, så var jeg i det minste klar over hvordan det står til. Og man får gå videre.

Vi har aldri hatt sex eller noe sånt, så tror nok vi fint skal kunne fortsette å være venner. Jeg trenger nok bare litt tid for meg selv nå.

Skrevet

Tøft gjort av deg, altså. Er det ikke fint å bare få avklart dette, om det er noe du har gått rundt å undret på over lengre tid? Det var kanskje ikke den beskjeden du aller helst ville hatt, men du har hvertfall noe å forholde deg til. Samtidig er du en erfaring rikere. Hvis dere ikke har hatt noen store problemer i vennskapet før, tror jeg dette skal gå veldig fint med dere fremover. Bare ta den tiden du trenger, og sats på at han er en real kar som tar dette på en fin måte. Er på en måte et kompliment, selv om han ikke hadde de samme følelsene. Kanskje vil dette føre dere enda nærmere hverandre som venner?

Skrevet

Så kjipt. Hva sa han?

Anonymous poster hash: e7ef6...4bc
Skrevet

Etter og ha vært forelsket i min bestekompis en stund, tok jeg mot til meg og fortalte han hva jeg følte. Han følte ikke det samme.

Så nå er jeg ganske lei meg, men faktisk samtidig er jeg lettet. Nå vet jeg, nå slipper jeg og gå og lure, og analysere hver minste ting han sier og gjør. Da må jeg bare gå videre. Så håper jeg at vi kan fortsette å være venner og.

Og jeg angrer ikke på at jeg fortalte han det.

Tøft gjort av deg!

Kan jeg spørre om denne personen har et navn som begynner på A?

Anonymous poster hash: d1382...ff1

Skrevet

Tøft gjort av deg! Og selv om svaret var kjipt så er det alikevel bedre enn å gå og lure....

Skrevet

Dette er vondt. Jeg taklet ikke dette jeg, så jeg stakk av i flere uker til andre siden av jorden!

Anonymous poster hash: 52164...bcd
Skrevet

Dette er vondt. Jeg taklet ikke dette jeg, så jeg stakk av i flere uker til andre siden av jorden!

Anonymous poster hash: 52164...bcd

Er du TS? Har du reist?

Skrevet

Tøft gjort av deg!

Kan jeg spørre om denne personen har et navn som begynner på A?

Takk, hvorfor lurer du på det?

TS. her. Jeg er ikke den som stakk av til utlandet. Det går faktisk veldig bra med meg. Var godt å få det ut. Og jeg valgte å si det før jeg falt alt for hardt. Så dette skal nok gå bra.

Skrevet

Takk, hvorfor lurer du på det?

TS. her. Jeg er ikke den som stakk av til utlandet. Det går faktisk veldig bra med meg. Var godt å få det ut. Og jeg valgte å si det før jeg falt alt for hardt. Så dette skal nok gå bra.

Lurte bare på om det var noen jeg kjente. Var veldig likt.

Skrevet

Lurte bare på om det var noen jeg kjente. Var veldig likt.

Hehe, godt mulig. Men er svært få mennesker som vet om dette. Men navnet hans starter på A ja.

Skrevet

Hehe, godt mulig. Men er svært få mennesker som vet om dette. Men navnet hans starter på A ja.

Lurte på om det var en av kompisene mine ser du, men det er sikkert ikke samme by engang.

Av ren nysgjerrighet kan jeg spørre hvilken del av landet det er?

Skrevet

Lurte på om det var en av kompisene mine ser du, men det er sikkert ikke samme by engang.

Av ren nysgjerrighet kan jeg spørre hvilken del av landet det er?

Eller alder på denne personen?

Skrevet

Han bor i Oslo.

Skrevet

Han bor i Oslo.

Okei, da er det ikke han :)

Sorry for maset, håper det går bra med deg og dere klarer å fortsette å være venner :)

Skrevet

Hei, jeg har ei venninne i en lignende situasjon. Hun var også kjempeforelsket i bestevennen sin, og konfronterte han med det, men hun klarer ikke å gå videre fordi han ga et så veldig diffust svar.

Hva svarte han deg da du fortalte om dette? Og hvordan klarer du å komme over han hvis dere går sammen jenvlig?

Skrevet

Okei, da er det ikke han :)

Sorry for maset, håper det går bra med deg og dere klarer å fortsette å være venner :)

Takk. Regnet med at det ikke var samme. Men jeg er vel ikke den eneste som har falt for en kompis. Jeg tror nok vi fint skal klare å være venner fortsatt. Vi er såpass gode venner. Og han sa det og at han håpet jeg fortsatt ville være venner med han. Og jeg vil heller ikke miste vennskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...