Gå til innhold

Tissedråper på do igjen!!


Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Det hørtes da veldig tungvindt ut! :ler:

Joa, men veldig renslig + at det er et godt argument mot omskjæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

Joa, men veldig renslig + at det er et godt argument mot omskjæring.

Ja, ganske ironisk egentlig, da mange mener omskjæring er bra for hygienen. Så feil kan man ta. Men det var et godt tips det der. Skal ta det til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissedråper på dobrettet?? Det er jo nettopp derfor vi menn har dobrettet oppe hele tiden for å unngå den klagen. Men hjelper det?? Etter en stund går klagen på at dobrettet aldri er nede.

Der har du fordelen med å være ungkar, å slippe slik "masing". Men hjelper det?? Neida, det hender jo det kommer damebesøk og man har glemt å ta lokket ned. Hva om man har husket å ta lokket ned? Hjelper det? Nei, da klager de på tissedråper,,, nå får dere jammen skjerpe dere litt damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke legger ned lokket kan det komme dråper på ringen når man trekker opp altså. Da har man jo ikke tisset på den, men det kan ikke nestemann vite.

Sambo kjefter på meg hele tida fordi jeg glemmer det :roll: Å legge ned lokket altså.

Ellers synes jeg godt at menn kan sette seg nedpå når de reiser. Altså på fly, buss, båt og tog. En liten bump og tissen er litt ute av kontroll eller? Vil tro store skip er ganske bumpefrie, men ellers.

Å gå på togdoer er skikkelig fyton :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så stor tiss at jeg må kveile den mange runder på doen og plutselig finner jeg ikke igjen enden da..

men når jeg begynnner å tisse merker jeg hvor enden er etterhvert da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min synes det er moro å klemme på den underveis, slik at spruten står til alle kanter!!

Så rister han kraftig til slutt!!!! :roll: (Men han er bare 3.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...