Tusseline Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 Mobilen min er knoksa, og jeg har av den grunn vurdert å gå til innkjøp av en ny èn snarest mulig. Har tatt en titt på Sony Ericsson T610 og T630 (den nyeste modellen), og er litt i tvil om hvilken jeg bør velge- noen tips?
Hilde Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Jeg vil tro det er ganske få som har hatt begge de telefonene, og dermed kan sammenlikne. (Siden de er laget på samme konsept, og den ene bare etterfølger den andre.) Men, jeg har i alle fall t610, og er veldig fornøyd. Begge modellene har scoret høyt i test, så jeg tror egentlig at om man er fornøyd med den ene så blir man fornøyd med den andre. 630 er litt mer feminin i utseende (den hvite) da, så jeg ville kanskje valgt den uten å ha mer å begrunne det med enn nettopp utseendet på den.
Cand alt Skrevet 13. august 2004 #3 Skrevet 13. august 2004 T630 synes jeg er treig. Ikke er den noe god på sms heller.
Gjest Lizz(ikke pålogget) Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 Jeg har 630 og er veldig fornøyd. Forskjellen på 610 og 630 er i hovedsak skjermen. Skjermen på 630 er mye bedre i blant annet sollys!!!! Og så synst jeg jo at det er et stilig design da. Jeg valgte den svarte jeg...
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Har 610 og synes det er en kjempetelefon. Har sammenlignet begge to, og T630 har en bedre skjerm i bl.a. sollys som nevnt over her, samt at fargene generelt er litt klarere på T630. Utseendemessig synes iallefall jeg at T610 er finest, og jeg digger tastene. Passe stort mellomrom slik at jeg med mine monsternegler ikke trykker ned feil tast i vanvare. Ble advart mot at T610 var ufattelig treg, spesielt på sms, men det merker jeg ikke noe til.(nå trener jeg ikke til verdensrekord i sms skriving heller da). Nå tror jeg faktisk du får T610 helt nede i 1200kr med kontantkort, og det er den absolutt verdt! Det beste vil nok være å dra på en telebutikk og sammenligne de to telefonene side ved side. La oss få vite hva du bestemmer deg for da. :-)
Tusseline Skrevet 13. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2004 Takk for svar, dere. Var innom både Expert og Elkjøp idag, for å ta en nærmere titt. Falt egentlig for begge to jeg, og klarer ikke helt å bestemme meg. T610 er billigere i pris, men dersom den er veldig treg (å skrive sms med) er jeg igjen litt mer usikker. Har hatt en Sony Ericssos mobil før, og synes den var ufattelig treg til akkurat det.
pepsine Skrevet 13. august 2004 #7 Skrevet 13. august 2004 Jeg har en T630. Syntes det var mye forskjellig fra nokia som jeg har hatt i flere år. Tok litt tid og venne meg til den. Men nå synes jeg den er en kjempe bra tlf. Må jo få si at da jeg fikk min første nokia, så syntes jeg den var veeeeeldig forskjellig fra den jeg hadde fra før av. Den er ikke noe tregere å skrive sms på. Er bare en annen måte med ordliste og sånn. Men man venner seg til alt vil nå jeg tro Jeg anbefaler T630 på det sterkeste!
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #8 Skrevet 14. august 2004 Kjøpte meg en S E K700i i sommer, har alltid hatt Nokia tidligere. Synes fortsatt at S E'n er litt kronglete i forhold til Nokia når d gjelder å taste sms. Batteriet er oxo litt vel dårlig i forhold til Nokia 6610 som jeg hadde før jeg kjøpte SE'n. Men er endel kule ting v K700; meget bra kamera, mulighet for videosnutter, kule animasjoner, nydelig skjerm(som dessverre suger batt..) radio, m.m. Sjekk forresten amobil.no, klikk på tester i margen, der får du utfyllende tester av alle mulige mobiler, og kommentarer fra vanlige folk og deres erfaringer ang. de forskjellige modellene.
Tusseline Skrevet 14. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2004 Er rimelig sikker på at det faller på T610, jeg. For det første, er den billigst og for det andre, synes jeg det var mye bedre taster (fikk prøve ut i butikken) enn på T630. Uansett, takk for svar dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå