Gå til innhold

Synes du strømpebelte er harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mente at jeg synes de er sexy NÅ. Jeg har ikke sagt noe om hva de mente for 50 år siden. Hvorfor drar du opp det?

Det var ikke jeg som dro opp det, det var en annen bruker.

Anonymous poster hash: 9a790...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.nightmarefactory.com/ProductImages/M/O/MO5023X.jpg

Tacky

Anonymous poster hash: c74a5...b29

For det der var jo et godt eksempel? :rolleyes:

Jeg klarer ikke å se hva som er tacky eller harry med dette:

c350c6dae8a0dd9e8321c242cbcfefe83c69d297

Det er jo undertøy, altså at det skal UNDER klærne. I tillegg er det komfortabelt å ha på seg, en slipper en strømpebukse som siger ned og er langt mer behagelig enn en strømpebukse som sjeldent holder seg på plass.

• Liker 1
Skrevet

For det der var jo et godt eksempel? :rolleyes:

Jeg klarer ikke å se hva som er tacky eller harry med dette:

c350c6dae8a0dd9e8321c242cbcfefe83c69d297

Det er jo undertøy, altså at det skal UNDER klærne. I tillegg er det komfortabelt å ha på seg, en slipper en strømpebukse som siger ned og er langt mer behagelig enn en strømpebukse som sjeldent holder seg på plass.

Ikke mye classy i hvertfall 🙈

• Liker 3
Skrevet

Ikke mye classy i hvertfall

Fordi? En går jo gjerne med klær utenpå, så vil tro det er flere som bruker sånt enn du er klar over, fordi det skal altså være UNDER klærne.

Hva foretrekker du da?

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg syns ikke det er harry, men syns ikke det er pent heller. Er bare too much i alle situasjoner for min del.

• Liker 3
Skrevet

Fordi? En går jo gjerne med klær utenpå, så vil tro det er flere som bruker sånt enn du er klar over, fordi det skal altså være UNDER klærne.

Hva foretrekker du da?

Dette er hva jeg foretrekker og synes er classy. Enkelt og dust. Naturlig kvinnelig.

Skrevet

Tror harry er det siste de mannfolka jeg har kledd meg slik for har tenkt!

Skrevet

Veldig søtt og fint, men litt for pikete for min del. Gjennomsiktig BH er ikke mindre tacky enn hofteholder hvertfall. ;)

"Men jeg har lov å mene hva jeg vil" ;)

Og det har jeg også.

Skrevet

Jeg synes ikke det kan komme lenger unna "harry". Det er jo et klassisk plagg!

Selvsagt kan enkelte design av plagget være stygt eller "harry" men ikke plagget i seg selv.

Jeg personlig er i hvertfall stor fan av suspender belts, girdles og alt som holder strømper oppe, så jeg sier nei til harry, ja til classy :) (Og behagelig og sexy)

• Liker 1
Skrevet

første gang jeg hører ordet strømpebelte. selv sier jeg strømpeholder. ja, jeg synes det er litt harry. kunne aldri gått med det selv i hvertfall. forbinder det med prostituerte.. og det er ikke spesielt sexy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har i hvertfall forskjellig definisjon på klassisk. Det kan jeg imidlertid understreke.

Og jeg synes ikke din stil er klassisk i det hele tatt :)

Skrevet

Og jeg synes ikke din stil er klassisk i det hele tatt :)

Jaja, deg om det. For min del viste ikke din stil noen mulighet for å gå med annet enn truse og bh. Hva skal man da gjøre dersom en har på seg skjørt og det er vinter? Gå uten? Det tror jeg blir kaldt!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Klassisk, eller bedre 'timeless' er det perfekte begrep når man tar retro strømper og deres tilhørende 'holde-seg-oppe-og-på-plass' anordning (f.eks. et strømpebelte) i denne kombinasjonen:

$_57.JPG

Strømpene er franske 20 denier retro strømper og den beste måten å beskrive dem er med den franske produsentens egen ord:

"Retro is a good word to describe this design. A beautiful item that looks just like something you might find on the legs of women in the 30s and 40s, a Golden Age of design and fashion. Sometimes, you can call something retro and it'll look a little ironic or out of vogue, but if it's from this particular time, timeless is the only way to describe it."

Den eneste mulighet som gis for å bære slike klassikere er ved bruk av et eller annet som holder strømpene oppe.

Skrevet

Nei, jeg syns ikke de er harry. Har et par selv:)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du droppa ordet "harry", hadde trådens egentlige tema fått mer fokus.

Jeg synes strømpebelte er en tåpelig og veldig "dillete" ting, som jeg virkelig ikke ser hensikten med. Og kjenner st jeg lurer veldig på hvs salgs strømpebukser som er så ille at klyper og nakne lår er bedre.

Er ikke det å ha stoff rundt lårene mye av vitsen med en strømpebukse?

Anonymous poster hash: a9434...199

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...