AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg går på microgymnon, har gjort det i snart ett år. Nå har jeg hatt mellomblødning eller mensen (usikker på hva det er) i to uker! Er det normalt? Hva burde jeg gjøre? Er drittlei Anonymous poster hash: 73e53...ed8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Hormonelt mest sannsynlig. Er også mer normalt når man er litt mer oppe i årene. Jeg er 40 og var på gyn pol forrige uke etter 5 ukers blødning. Dette var den beskjeden jeg fikk. Anonymous poster hash: ec76c...c62
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Hormonelt mest sannsynlig. Er også mer normalt når man er litt mer oppe i årene. Jeg er 40 og var på gyn pol forrige uke etter 5 ukers blødning. Dette var den beskjeden jeg fikk. Anonymous poster hash: ec76c...c62 Jeg er 17. Anonymous poster hash: 73e53...ed8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå