Gå til innhold

Har hatt mensen to uker


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på microgymnon, har gjort det i snart ett år. Nå har jeg hatt mellomblødning eller mensen (usikker på hva det er) i to uker! Er det normalt? Hva burde jeg gjøre? Er drittlei



Anonymous poster hash: 73e53...ed8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonelt mest sannsynlig. Er også mer normalt når man er litt mer oppe i årene. Jeg er 40 og var på gyn pol forrige uke etter 5 ukers blødning. Dette var den beskjeden jeg fikk.



Anonymous poster hash: ec76c...c62
Skrevet

Hormonelt mest sannsynlig. Er også mer normalt når man er litt mer oppe i årene. Jeg er 40 og var på gyn pol forrige uke etter 5 ukers blødning. Dette var den beskjeden jeg fikk.

Anonymous poster hash: ec76c...c62

Jeg er 17.

Anonymous poster hash: 73e53...ed8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...