AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Kan det være at jeg ikke tåler iskaffe? Synes det er veldig godt, og drikker mye av det. Som oftest de man får kjøpt i butikken, da det gjerne er dyrt på kaffebarer. Men jeg blir utrolig oppblåst! Rumler i magen og må rett og slett prompe. Får ikke vondt i magen eller noe. Bare mye luft. Er det vanlig? Eller er det noe jeg ikke tåler? Anonymous poster hash: f2197...f21
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Normalt hadde vel vært om man fikk den reaksjonen på all mat Anonymous poster hash: caecf...6ce
Lykkerusen Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 kanskje du reagerer på melk ?=) prøv å drikke et glass vanlig melk så ser du om du reagerer på samme måten^^ 1
Amarinda Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Jeg får urolig mage av kaffe så kan rett og slett være mengden du har i deg. Trenger ikke å være at du ikke tåler det, men at du ikke tåler så mye om gangen. 1
Rachelzane Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 jeg har det slik i perioder ,for en eller annen grunn. jeg drikker dem allikevel da. har også en veninne som reagerer på dem. bare tine iskaffe, ikke starbucks sin.
Chizue Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Jeg reagerer på vanlig iskaffe i butikken, så jeg lager "iskaffe" selv Har fått kjøpt inn forskjellige type siruper som brukes i latte.. Koker opp kaffe, tilsetter litt fløte (eller melkepulver til kaffe) Og sukker (stevia), Også bruker jeg sirup, så lar jeg denne blandingen stå i kjøleskap Har også en annen måte jeg brukte å gjøre ting på: 1 pk melk, 5-6 toppete SS med instant coffee, *riste god, før man heller i en kopp* Mye penger spart der også xD
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Jeg blir også slik av kaffe, kald som varm, så har kuttet kraftig ned Anonymous poster hash: 2498d...575
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå