Gå til innhold

Hva hadde du gjort

Fremhevede innlegg

Skrevet

om han kom hjem til deg, hadde fantastisk sex, og dere prata om stort og smått etterpå og han sier:

- Jeg traff ei jenta i helga, og jeg rota med henne. Jeg tenkte kanskje vi kunne ha trekant med henne.

Hun er 20 år. Du og han er nærmere 40 år.

Hvordan hadde du reagert?

Anonymous poster hash: 09e87...632
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er han for deg? Kjæreste? Pulevenn?

Er han kjæreste så hadde jeg tydelig sagt klart i fra at det ikke er aktuelt og at han fikk lukke igjen døra etter seg når han gikk ut.

Er det en pulevenn så kunne jeg fortsatt å snakke med han, men hadde fortsatt sagt at trekant er uaktuelt.

Anonymous poster hash: 5715e...b1e
Skrevet

Hvem er han for deg? Kjæreste? Pulevenn?

Er han kjæreste så hadde jeg tydelig sagt klart i fra at det ikke er aktuelt og at han fikk lukke igjen døra etter seg når han gikk ut.

Er det en pulevenn så kunne jeg fortsatt å snakke med han, men hadde fortsatt sagt at trekant er uaktuelt.

En løs seksuell forbindelse.

TS

Skrevet

Hvordan reagerte du da?

Vil du ha trekantsex? Hvis du vil ha trekant så er det vel bare å si nei, selvfølgelig.

Hvis du ikke vil ha trekant så er det jo bare å si at du ikke vil.

Og det er sånn jeg hadde reagert om en løs seksuell forbindelse (uff) hadde spurt om jeg ville være med på trekant med ei ung og spretten berte halvparten min egen alder...

Skrevet

eh... rettelse: Hvis du vil ha så er det bare å ha det...

Skrevet

Jeg hadde sagt ja hvis jeg ville og nei hvis jeg ikke ville.

Anonymous poster hash: 87b9c...4aa
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sa nei. Og fikk høre jeg var prippen og at det var heeeeelt vanlig.

Jeg vil bare høre hva dere mener.

TS

Skrevet

TS

Det er ikke vanlig i min krets i alle fall! Hadde også sagt nei.

Skrevet

Ikke vanlig i min krets heller.

Så hvis dette er vanlig i hans krets så sier det vel litt om hva slags krets han har da...

Skrevet

TS

Ok, da får du vel bare være prippen. Bedre det, enn å la seg manipulere til å ha trekant når man ikke vil, kun for å unngå å bli kalt prippen. Mannfolk, altså...

Jeg hadde ikke vært interessert i noe sånn.

Anonymous poster hash: 17e0d...660

Skrevet

Ok, da får du vel bare være prippen. Bedre det, enn å la seg manipulere til å ha trekant når man ikke vil, kun for å unngå å bli kalt prippen. Mannfolk, altså...

Jeg hadde ikke vært interessert i noe sånn.

Anonymous poster hash: 17e0d...660

Jeg ble også kalt prippen og kjedelig da et vennepar av meg ville at jeg skulle bli med de på trekant. Et patetisk forsøk på manipulasjon, ja!

Ikke gå med på det om du ikke har lyst, ts!

Anonymous poster hash: 4c563...75f

Skrevet

Takk dere, det var godt å høre.

Jeg ble litt satt ut. Både fordi trekant var ikke noe jeg lyst til, og fordi jeg ser på ei på 20 år som nesten et barn.

TS

Skrevet

Takk dere, det var godt å høre.

Jeg ble litt satt ut. Både fordi trekant var ikke noe jeg lyst til, og fordi jeg ser på ei på 20 år som nesten et barn.

TS

Hadde nok reagert som deg.

Og så hadde jeg vært påpasselig med kondom/testing. Kjønnssykdommer er vanligst blant de unge, og om han ligger rundt med 20-åringer (som tydeligvis har et litt utsvevende sexliv), så hadde jeg blitt bekymret. Men dere er kanskje forsiktige med beskyttelse begge to allerede. :)

Skrevet

Hadde nok reagert som deg.

Og så hadde jeg vært påpasselig med kondom/testing. Kjønnssykdommer er vanligst blant de unge, og om han ligger rundt med 20-åringer (som tydeligvis har et litt utsvevende sexliv), så hadde jeg blitt bekymret. Men dere er kanskje forsiktige med beskyttelse begge to allerede. :)

Beskyttelse er selvsagt :)

Men etter dette må jeg nok beskytte meg selv mot hele han. Jeg ble helt satt ut...20 år??!! Jeg kunne vært mora hennes.

TS

Skrevet

om han kom hjem til deg, hadde fantastisk sex, og dere prata om stort og smått etterpå og han sier:

- Jeg traff ei jenta i helga, og jeg rota med henne. Jeg tenkte kanskje vi kunne ha trekant med henne.

Hun er 20 år. Du og han er nærmere 40 år.

Hvordan hadde du reagert?

Hvorfor i all verden gidder du henge med gamling når du er 20? Er du ekstremt uattraktiv? Tipper nei men med dårlig selvtillit. kutt ut tapern og Fortsett livet og date/knull / forhold med unge pene attraktive menn som ikke har forfalt.

Anonymous poster hash: e1fee...7eb

Skrevet

TS

Du høres for umoden til å ha sex nesten.Det er ikke vanlig og det er looser laget av 40åringer som k..jenter på din alder. Si nei og kutt han ut! Er det veldig vanskelig spør du faren el moren din om hjelp.

Skrevet

Hvorfor i all verden gidder du henge med gamling når du er 20? Er du ekstremt uattraktiv? Tipper nei men med dårlig selvtillit. kutt ut tapern og Fortsett livet og date/knull / forhold med unge pene attraktive menn som ikke har forfalt.

Lær deg å les.

Anonymous poster hash: fae05...5bf

• Liker 5
Skrevet

Du høres for umoden til å ha sex nesten.Det er ikke vanlig og det er looser laget av 40åringer som k..jenter på din alder. Si nei og kutt han ut! Er det veldig vanskelig spør du faren el moren din om hjelp.

Beklager trodde du var 20 også. Han høres ut som siste rest og du finner adskillige mer attraktive, kule menn til sex og fornøyelse enn han. Du er voksen og burde være I stand til å si klart nei!.

Skrevet

Hvordan vet du at han er en taper og har forfalt?

Med den jamringa der så høres du ut som ei som er førti og ferdig, og sjalu på jevnaldrende menn som foretrekker, og har draget på yngre damer enn deg selv.

Anonymous poster hash: a1515...f82

Gjest Coolaid
Skrevet

TS

Å få sånne kommentarer er bare latterlig og viser at fyren er skikkelig barnslig i tankene sine. Det er helt greit å bli invitert med å trekant,men måten han gjorde det på var klumsete. Etterpå viste han dårlig stil fordi han ikke fikk det som han ville.

For en dum mann. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...