AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Hei Jeg var ferdig med menstruasjon for en halvannen en uke siden. Før mensen hadde jeg murringer på venstre side, og tenkte at murringene kunne være på grunn av det. Blødningen var sterkere og kortere enn vanlig, og murringene fortsatte under menstruasjon og har vart en halvannen uke i ettertid - det går liksom ikke over. Det er ikke vondt, men det kjennes ut som om noe ikke er helt slik som det skal. Vanligvis går dette over når jeg er ferdig med blødningsperioden, men det har altså ikke stoppet opp. Har vært innom tanken på klamydia ettersom ubeskyttet sex med forskjellige menn har en gjenganger de siste månedene. Hva er isåfall symptomene på klamydia, og kan man kjenne det med murringer? Tanken på urinveisinfeksjon har også slått meg, men jeg har ingen smerter når jeg tisser. Graviditet tenker jeg er ussansynlig siden jeg nylig er ferdig med blødning..bruker ingen prevansjon, men har sex med fast partner så og si daglig, så det er kanskje en liten sjanse likevel? Hva kan dette være? Tenker å dra til legen, vil bare forhøre meg med andre først som kanskje har noen ideer eller erfaringer om hva det kan være. På forhånd takk.Anonymous poster hash: a0898...5a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå