AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Første gang vi lå sammen og det var noen ting som jeg reagerte på. Han kom uten å si noe. Og jeg måtte fikse meg selv. Kyssene hans må øves på. For åpen munn, puster inn i min munn osv. Føler kanskje han ikke har vært med så mange eller at ingen har rettledet han før. Hvordan gå frem?Anonymous poster hash: 526dc...4b9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Jeg tror du har alt for høye forventninger til sex for første gang med ny partner. Man lærer hverandre å kjenne, snakker sammen om hva man liker/ikke liker, utvikler seg sammen, leker og utforsker. Kommunikasjon, rett og slett. Ellers så sies det at sex med samme partner er på sitt aller beste sånn ca 4 år inn i forholdet, så å være så skuffet etter første gang, blir veldig strengt! Anonymous poster hash: e198f...d35 2
Gjest gjestvest Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Jeg tror du har alt for høye forventninger til sex for første gang med ny partner. Man lærer hverandre å kjenne, snakker sammen om hva man liker/ikke liker, utvikler seg sammen, leker og utforsker. Kommunikasjon, rett og slett. Ellers så sies det at sex med samme partner er på sitt aller beste sånn ca 4 år inn i forholdet, så å være så skuffet etter første gang, blir veldig strengt! Anonymous poster hash: e198f...d35 Å skrike ut med utropstegn til en som kun ber om råd er det som er strengt. Til Ts: Ja, det kan bli bedre. Du kan gjøre dette ved å si hvordan du liker ting, ikke ved å kritisere. Du kan gjøre dette lekent, så han ikke føler seg kritisert, så dette gjøres varsomt, så han ikke blir såret. Videre kan du også spørre hva han liker, så han opplever at du gjør dette for å glede ham også.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Å skrike ut med utropstegn til en som kun ber om råd er det som er strengt. Til Ts: Ja, det kan bli bedre. Du kan gjøre dette ved å si hvordan du liker ting, ikke ved å kritisere. Du kan gjøre dette lekent, så han ikke føler seg kritisert, så dette gjøres varsomt, så han ikke blir såret. Videre kan du også spørre hva han liker, så han opplever at du gjør dette for å glede ham også. Hvem skriker? Anonymous poster hash: e198f...d35
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Ingen som skriker her, så ikke heng dere opp i det. Jeg har vært i et langt forhold, så dette var ganske nytt. Ting er så annerledes og jeg må bare venne meg til det. Anonymous poster hash: 526dc...4b9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Ingen som skriker her, så ikke heng dere opp i det. Jeg har vært i et langt forhold, så dette var ganske nytt. Ting er så annerledes og jeg må bare venne meg til det. Anonymous poster hash: 526dc...4b9 Er du alltid like uforskammet overfor de som har prøvd å hjelpe deg Anonymous poster hash: d5588...f7d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Syns ikke det var uforskammet, men til tider kan folk henge seg opp i alt annet enn det som faktisk var spørsmålet i tråder. Anonymous poster hash: 526dc...4b9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Syns ikke det var uforskammet, men til tider kan folk henge seg opp i alt annet enn det som faktisk var spørsmålet i tråder. Anonymous poster hash: 526dc...4b9 Og til tider henger trådstater seg i mye annet enn det faktum at hun faktisk fikk hjelp. Anonymous poster hash: d5588...f7d
Gjest gjestvest Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Og til tider henger trådstater seg i mye annet enn det faktum at hun faktisk fikk hjelp. Anonymous poster hash: d5588...f7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå