AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg tenker at jeg aldri får jobb igjen (har 15 års arbeidserfaring og 6 års høyere utdanning). Jeg tenker at familien min vil ha det bedre uten meg, at det er en belastning for dem at jeg eksisterer og spesielt som jeg er nå. Jeg tenker at jeg er lat, og burde gjort mer for å fortjene sykepenger. Jeg tenker at det aldri vil bli bra igjen og at jeg alltid vil føle at fremtiden er svart. Klarer ikke å se for meg en hverdag med jobb igjen, og føler meg mislykket hver dag fordi jeg ikke orker, ikke kan, ikke er i jobb. Går på max dose remeron (antidepressiver) og går til psykolog ukentlig, men føler ikke at det hjelper. Noen som har erfaring eller råd å komme med? Anonymous poster hash: 06122...4d7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 HVORFOR har du ikke jobb? Hvorfor går du på antidepressiva? Alder? Jeg har samme følelser som deg, men jeg er i midten av 20 årene, men har ikke startet på høyere utdannelse. Jeg er redd for at jeg aldri skal finne ut hva jeg skal bli, redd for at jeg ikke vil få en vennekrets, kjæreste, ordentlig jobb. Nå har jeg bare stilling som tilkallinigsvakt, og er flau fordi jeg ikke har klart mer. Føler liksom jeg ligger langt etter i livet, og stresser som faen. Familien min bor på et sted jeg ikke trives, og jeg har nesten ikke venner der. Liten bygd. Og skrekken er å flytte tilbake om jeg ikke får meg bedre jobb her og bedre råd. Anonymous poster hash: 6c5c8...ed7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 HVORFOR har du ikke jobb? Hvorfor går du på antidepressiva? Alder? Jeg har samme følelser som deg, men jeg er i midten av 20 årene, men har ikke startet på høyere utdannelse. Jeg er redd for at jeg aldri skal finne ut hva jeg skal bli, redd for at jeg ikke vil få en vennekrets, kjæreste, ordentlig jobb. Nå har jeg bare stilling som tilkallinigsvakt, og er flau fordi jeg ikke har klart mer. Føler liksom jeg ligger langt etter i livet, og stresser som faen. Familien min bor på et sted jeg ikke trives, og jeg har nesten ikke venner der. Liten bygd. Og skrekken er å flytte tilbake om jeg ikke får meg bedre jobb her og bedre råd. Anonymous poster hash: 6c5c8...ed7 Jeg mistrivdes voldsomt i en fast stilling, og tok imot et vikariat på 1 år med muntlig løfte om fast ansettelse. Det viste seg at det var ren løgn for å få meg til å begynne der, og siden ble oppgaver endret og jeg ble pålagt masse overtid. Samtidig ble min datter syk, med mye plager om natten, så jeg gikk 2-4 timers søvn om natten og gikk på jobb i etpar måneder. Så kræsjet livet mitt fullstendig når jeg skjønte at jeg hadde blitt lurt og den faste kontrakten aldri ville komme. Det som jeg hadde jobbet kveld og helger for å være flink nok til... Blir kvalm av å tenke på det, og føler meg uendelig dum. Anonymous poster hash: 06122...4d7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Hvis det er noen trøst, så sliter jeg med det samme nå. Anonymous poster hash: 0bbf0...178
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå