AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har prøvd smertestilene, tygge på nellik, med det funker ikke. Er for tiden arbeidsledig og lever på sparepengene mine. Jeg har hatt smerte før men det går som regel vek, men denne smerten har vart i en uke. Sitter her å griner for jeg takler ikke dette mer. Jeg har tannlegeskrekk på grunn av voldtekt og har ikke vært hos tannlegen siden jeg var 16 er nå 23. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: c8d33...67f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Du kan ta kontakt med en tannlege og forklare situasjonen, og be om å få dele opp beløpet. De fleste tannleger vil vise forståelse om du sier at du er redd, og forhåpentligvis vil det ikke være så dyrt å få fikset tannen, om så bare midlertidig til du får deg en jobb. Anonymous poster hash: 5022c...cfd
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 De fleste seriøse tannleger har avbetaling, og bryr seg om din tannhelse. Bla min tannlege gir meg beskjed om å komme uansett om jeg har råd eller ikke, da tennene er viktig og betaling alltid går i orden. Oppsøk en tannlege som er flink med tannlegeskrekk og som er villig til å gi det en nedbetalingsplan Anonymous poster hash: e38b3...81f
sweety pie Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Har du familie du kan låne penger av? Det koster mer i lengden å vente å dra til tannlegen. Hva med å foreslå å dele beløpet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå