Gå til innhold

Er det greit å gi beskjed til restauranten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute med en kompis i kveld og skulle ta bussen hjem. Hadde ikke spist så hadde så vidt tid til å gå innom Mc'ern for å ta med en cheesburger ellerno. Eller... jeg TRODDE jeg hadde tid. Det var ikke kø, jeg sto med kassen, hun som jobbet der så jeg stod der, men hun hadde hvis ikke tid til å hjelpe med. Hun bare viftet en klut her og der og latet som hun vasket, men det er ikke noe jeg ville kalt å vaske.

Til slutt så bare snudde jeg og gikk. jeg hadde ikke tid til å stå der å vente på at hun skulle ekspedere meg. Jeg gadd ikke en gang å si til de som jobbet her at servicen deres stinket.

Dette er faktisk et problem med denne restauranten. De er en gjeng øst-europeere som jobber der på kvelden og de jobber SUPER tregt og det er skikkelig dårlig service.

Burde ikke jeg sende en epost til McDonald's å gi beskjed at de betaler noen som ikke gjør jobben sin? Hvis alt er stengt, jeg må rekke siste bussen hjem, og jeg går innom der fordi det er den eneste plassen jeg kan få meg noe å spise så sent på kvelden, så forventer jeg at de som er der gjør jobben sin.



Anonymous poster hash: cee5d...1d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg heller ville slengt ut en kommentar mens jeg stod der.. Det er jo den ansatte sin feil der og da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rop på den ansatte neste gang (om det blir noe neste gang).

Si det som det er: Jeg ser deg! Halloooo! Jeg sender klage!

Send klage uansett. De driter nok i det for de er sikkert utplassert gjennom NAV og taper nok ingenting. Ikke vet jeg, men av erfaring så er det mange slike unnasluntrere i Norge.



Anonymous poster hash: 1775b...494
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo litt konflikt-sjy så jeg liker helst å ta slikt skriftlig.... men herre gud noen må jo gjøre det fordi dette skjer OFTE. I tillegg er det lite kult når man er kjempe sulten og det er den eneste plassen man kan få tak mat før man sitter seg på bussen som tar en time.



Anonymous poster hash: cee5d...1d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail eller gå på facebook og skriv der. Nå synes jeg mcDonald er dritt mat da og at de egentlig gjorde deg en tjeneste :fnise: Men de skal jo yte sørvis når de er på jobb.



Anonymous poster hash: 034ff...5d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...