AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Hei jeg er alltid forkjølet året rundt har noen en ide om hva det kan være? Anonymous poster hash: 7d095...fa3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har pollen allergi men det er jo ikke pollen ute nå Anonymous poster hash: 7d095...fa3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Vitainmangel kanskje, tatt blodprøve?Anonymous poster hash: 04947...7fc
Millimani Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Vanskelig å si. Du er vel ikke forkjøla 365 dager i året? Men likevel ganske ofte...kjenner til den der da jeg var sånn selv en periode i min ungdom. Gikk maks seks uker mellom hver forkjølelse. Jeg fikk hjelp av homeopat, kanskje du kan prøve det Ellers er beste råd mot forkjølelse å håve innpå med c-vitamin, og å bruke Bisolvon hostesaft
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Jeg er ikke forkjølet 365 dager i året nei men det er ikke langt unna når jeg blir forkjølet er jeg forkjølet i lang tid og når jeg blir frisk tar det kort tid før jeg blir forkjølet igjenAnonymous poster hash: 7d095...fa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå