AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Har to klumper jeg ikke forstår meg på. Den ene sitter på venstre siden av hals/nakke og er omtrent like stor som en klinkekule. Den er på en måte "under" huden og kan beveges noen centimeter. Den andre er helt i slutten av hodebunnen i nakken. Denne er mer som en kvise. Den er ikke vond men er en liten "klump" som vokser utover. Jeg kan klø på den, og hvis jeg klør nok begynner den å klø, men etter en stund gror det, og så blir den tilbake til det samme. Begge har vært der i ett par år, er 20 år nå. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 73b3d...4bf
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 *hvis jeg klør nok, begynner den å blø*Anonymous poster hash: 73b3d...4bf
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 NF1?Anonymous poster hash: 25715...12f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå