Gå til innhold

Ja! Uattraktive menn har sjel også!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt enig!

Det jeg tror skjer med mange kvinner er at de blir irritert over at noen som de ser på som uattraktive sjekker dem opp. De tenker - hvorfor tror han at han har sjans på meg??? Er jeg så stygg???

Trist at det er sånn, og jeg synes det er dumt at norske kvinner generelt er flinkere til å takle komplimenter.

Jeg er sånn dame som får mye oppmerksomhet på byen, nett og så videre. Jeg er også sånn som kun er interessert i seriøse henvendendelser, men det ser ikke menn ut til å bry seg om. At de prøver seg på meg med hensikt å få seg mus for kvelden er faktisk ikke et kompliment for meg, uansett hvordan fyren ser ut. Greier noen av dere å forstå det? For mange damer er tilbud om ONS helt uinteressant.

Kan det tenkes at mange kvinner avviser alle på samme måte, både pene og mindre pene, bare at de mindre pene tar det på den måten fordi de har for vane å tro at hele verden jobber i mot dem?

inb4 shitstorm

Ja, det tror jeg også. Dessuten, skal man spille leken må man tåle steken. Vi damer blir avvist vi også.

Men hva er egentlig å avvise stygt?

Jeg forstår det hvis det er snakk om at de ler av menn,himler med øynene og kommer med fæle kommentarer, men tror veldig mange menn tar all avvisning som stygt.

Så må man se det fra andre siden og. Utallige ganger har det skjedd at jeg har avvist noen pga er ikke interessert i ONS og jeg gjør det høflig. Noen FÅ tar hintet, men resten fortsetter, så da må man nesten svare litt frekt for å få dem til å slutte.

Dette.

Anonymous poster hash: ba471...4d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere tenker at en person er ute etter ONS fordi han spør om nummeret deres eller tar kontakt med dere er jo ikke hans feil???

• Liker 2
Skrevet

At dere tenker at en person er ute etter ONS fordi han spør om nummeret deres eller tar kontakt med dere er jo ikke hans feil???

Men vi er jo ikke dumme heller, når menn er veldig gira på kontakt i sammenhenger der det drikkes alkohol er det jo lov å tenke selv?

• Liker 1
Skrevet

Men vi er jo ikke dumme heller, når menn er veldig gira på kontakt i sammenhenger der det drikkes alkohol er det jo lov å tenke selv?

Hvis det er tankegangen dere har rettet mot alle menn som er gira på kontakt når de har drukket seg til mot, så vel.... tror kanskje noen andre bør tenke for dere i ny og ne!

Å være høflig er noe dere bør gjøre uansett...

Ikke tenk det verste om andre mennesker, og det koster dere ingenting å bare takke for komplimentet og takk høflig nei.

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er tankegangen dere har rettet mot alle menn som er gira på kontakt når de har drukket seg til mot, så vel.... tror kanskje noen andre bør tenke for dere i ny og ne!

Ikke tenk det verste om andre mennesker, og det koster dere ingenting å bare takke for komplimentet og takk høflig nei.

Uhøflig er jeg ikke, men er klok av skade og tar all oppmerksomhet fra menn med en god klype salt. Jeg tenker at dersom det er viktig for menn at damer er åpen til sinns og positivt innstilt, må de legge til rette for dette selv og heller kutte ut dette ONS-tullet de bombarderer oss med.

• Liker 1
Skrevet

Uhøflig er jeg ikke, men er klok av skade og tar all oppmerksomhet fra menn med en god klype salt. Jeg tenker at dersom det er viktig for menn at damer er åpen til sinns og positivt innstilt, må de legge til rette for dette selv og heller kutte ut dette ONS-tullet de bombarderer oss med.

Denne tråden var rettet til kvinner som er uhøflige når TS tar kontakt eller gir et kompliment.

Jeg kjenner meg forøvrig ikke igjen i denne bombarderingen av ONS tilbud. Samtidig så vet jeg om mange damer som drar med seg menn hjem hver helg, så at menn tror de kan få til noe slikt er jo ikke så rart :)

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

En kvinne blir tilnærmet 24/7 av all slags mulig rusk som ikke gir seg, da er det egentlig ikke rart at de sparker fra seg når uattraktiv mann nr. 847 prøver seg. De var vel høflig i starten av sin utelivskarriere, men etterhvert som innpåslitne menn aldri gir seg, så ser de nødt til å bli skikkelig bitch med de som ikke faller i smak ved første øyekast.

Menn kan jo også være svært ekle mot kvinner de ikke finner attraktive, disse kvinnene har sjel de og.

Skrevet

... Jeg forstår ikke koblingen mellom telefonnummer og ONS.

Hvis fyren var ute etter ONS, så var det vel en ting han ville ha der og da, og ikke få telefunnummeret for å ringe noen dager senere med "skal vi pule." Ber han om telefonnummeret, så vil ha gjerne ha en date og kanskje noe mer.

For min del er det gjerne ikke så interessant å dra med seg noen i halvfylla. Noen ganger treffer jeg noen jeg synes er interessante, og kjenner at samtalen går lett, jeg begynner å få sansen for henne -

Så er det slik ute en lørdag at jeg heller vil bruke en roligere dag i uka for å bli kjent med henne enn å stå og skumpe på en overfyllt klubb.

Men det betinger jo at vi har noe der vi kjenner at vi har noe.

Jeg kan godt forstå kvinner som ikke gir ut telefonnummeret til menn de ikke vil møte. Men ei kjip avvisning, det skjønner jeg ikke. Og heller ikke "av prinsipp."

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er ute med venninner for å ta en øl, så er jeg ute for å prate med dem. Jeg blir litt oppgitt når det da kommer menn bort og skal flørte og prate. Jeg får knapt med meg hvordan de ser ut overhodet, fordi jeg ikke er interessert - punktum.

Da avviser jeg høflig første gangen, dessverre er det flere som har fått for mye innabords og blir pågående og nekter å ta nei for et svar. Da blir jeg mer krass - igjen totalt uavhengig av hvordan de ser ut. Det er totalt likegyldig for meg hvilket utseende de har, det er oppførselen jeg reagerer på.

Skrevet

Og fremdeles så klager kvinnfolk på at menn er tafatte.

Jeg har selv sluttet og ta initativ pga veldig mange jenter avviser så stygt at det er bedre for selvrespekten min og håpe en jente tar kontakt med meg :-)

Anonymous poster hash: 6762f...b53

Ja, alle kvinnfolk bare klager på alle menn for alt mulig! Det er helt utrolig hvor kravstore, kresne og storforlangende alle kvinnfolk er, verden hadde vært et bedre sted uten dem, rett og slett. Like greit for alle menn å bare bli homo først som sist.

Bu-fucking-huuuu, hvor synd det er på alle som ikke får det sånn de vil her i verden. Spesielt menn.

Anonymous poster hash: 2258f...70d

Skrevet

Nei hallo, nå er du litt på villspor. På byen er de fleste menn ute etter ett ligg og det er ikke noe galt i det. Men hva hvis en mann kommer ganske full mot deg,tenker du at dette er hyggelig eller blir du litt var? Jeg tenker ikke at hyggelige menn som kan snakke uten overdreven s-lyder er kun ute etter ONS, men dessverre per idag er det veldig mange som drikker FOR mye før de tar kontakt og det er ikke en man ønsker å tilbringe kvelden med uansett hvordan den ender...

Og hva skjer hvis det er en ok mann, dere sitter kanskje og prater litt?har det koselig?så skal du gå da, du takker for kvelden, hva skjer?din jævla luremus!! Fitte!!...det får du høre av disse hyggelige mannfolka.

Jeg sier ikke at det er noe rett eller galt. Man skal ikke være uhøflig mot noen og jenter som er det er kanskje altfor høye på seg selv. Mange menn er hyggelige men dessverre så opplever alle de mindre hyggelige sidene av bylivet, og noen ganger er de negative opplevelsene flere enn de positive..

Jeg tror nok du selv og de fleste andre kvinner har opplevd dette, og det var det jeg først og fremst mente med eksempelet om de mennene som ikle ga seg selvom du avviste høflig, ikke at jeg er paranoid og tror alle menn skal knulle meg.

Skrevet

Uhøflig er jeg ikke, men er klok av skade og tar all oppmerksomhet fra menn med en god klype salt. Jeg tenker at dersom det er viktig for menn at damer er åpen til sinns og positivt innstilt, må de legge til rette for dette selv og heller kutte ut dette ONS-tullet de bombarderer oss med. Anonymous poster hash: ba471...4d2

Ikke alle menn tar kontakt for ons.

Anonymous poster hash: 7e185...e49

• Liker 2
Skrevet

Og det samme gjelder for uattraktive kvinner. Herregud så mye ille kommentarer jeg fikk fra det motsatte kjønn på VGS/første året på bachelor dersom jeg viste interesse.

Men så gjorde jeg noe med det, gikk ned 12 kilo, sparte til langt flott hår og lærte å kle meg og sminke meg. SYYYYKT deilig å avvise alle disse gutta som tidligere hadde avvist meg, når de da plutselig kom løpende :)

Anonymous poster hash: 51b75...093
  • Liker 2
Skrevet

Nei hallo, nå er du litt på villspor. På byen er de fleste menn ute etter ett ligg og det er ikke noe galt i det. Men hva hvis en mann kommer ganske full mot deg,tenker du at dette er hyggelig eller blir du litt var?

Hvis jeg ser at det kommer en shitings mann mot meg så sniker jeg meg unna før han når meg. Hvis jeg ikke rekker det så sier jeg til han at jeg tror det er på tide at han kommer seg hjem (med et smil) og så går jeg..

Og hva skjer hvis det er en ok mann, dere sitter kanskje og prater litt?har det koselig?så skal du gå da, du takker for kvelden, hva skjer?din jævla luremus!! Fitte!!...det får du høre av disse hyggelige mannfolka.

Da ler av han og tenker "oj for en dust han var", men det betyr ikke at jeg tror at alle andre hyggelige mannfolk også er duster.

Mange menn er hyggelige men dessverre så opplever alle de mindre hyggelige sidene av bylivet, og noen ganger er de negative opplevelsene flere enn de positive..

Men likevel så fokuseres det på de negative opplevelsene og menn dømmes på bakgrunn av disse.

Jeg tror nok du selv og de fleste andre kvinner har opplevd dette, og det var det jeg først og fremst mente med eksempelet om de mennene som ikle ga seg selvom du avviste høflig, ikke at jeg er paranoid og tror alle menn skal knulle meg.

Jeg synes du skal konsentrere deg om hva du opplever og ikke tro noe om hva andre måtte oppleve. Vi takler alle ting forskjellig og hvordan du takler det og tenker er det som er viktig. Hvis du ikke er sur mot mennene som kontakter deg og automatisk tenker at de er ute etter ONS så er det jo ikke noe å diskutere.

• Liker 2
Skrevet

Kan det tenkes at mange kvinner avviser alle på samme måte, både pene og mindre pene, bare at de mindre pene tar det på den måten fordi de har for vane å tro at hele verden jobber i mot dem?

inb4 shitstorm

Det er det jeg tror. Selv gir jeg ikke nummeret mitt til noen jeg ikke kjenner godt. Jeg avviser spørsmål om tlf nr mitt på en høflig måte, og det bør de respektere.

Det handler ikke om at jeg synes at noen ikke er attraktive, men at jeg ikke kjenner dem nok til å ville ta dem inn i privatlivet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er viktig det TS skriver, og jeg har en veldig god venn som minner meg på dette hele tiden. Han spør meg:

- hvordan avviste du han?

Som en stadig påminnelse om at de ekle gutta ikke skal få lov til å ødelegge for de greie gutta. For min kompis får så ørene flagrer når han forsøker å nærme seg ei jente som er penere enn han, og det sårer, mer enn hva jenter flest aner. 9 av 10 kjefter på han, mens jeg vet at han er en fin fyr som ikke fortjener det.

Og så gjør det godt for meg, å huske at bak et pussig utseende kan det gjemme seg en finfin fyr som jeg slettes ikke behøver å bite hodet av selv om jeg ikke vil ha kontakt.

Men du TS, ikke bare skriv det her. Si det til de, som er slik mot deg. Og ikke minst, rydd litt opp når du ser menn går over streken. Gå til han å si at det er ikke greit.

Kanskje du får bonus? En finfin dame synes du er den helten ;)

Endret av Lorsh
Skrevet

Jeg tror uattraktive jenter får mer sympati enn uattraktive menn. Dessuten er det mange kvinner som regelrett blir kjipe mot deg når du som uattraktiv mann prøver deg. Kvinner setter sin verdi utfra hva de tror de kan få av menn. En 1-10 skala er basert på hva slags menn hun tror hun kan få. Så det betyr at hvis en mann som er 5 prøver seg, så blir hun en 5. Og derfor blir de hysteriske når dette skjer.

Anonymous poster hash: 5a370...a2c
Skrevet

Jeg tror uattraktive jenter får mer sympati enn uattraktive menn. Dessuten er det mange kvinner som regelrett blir kjipe mot deg når du som uattraktiv mann prøver deg. Kvinner setter sin verdi utfra hva de tror de kan få av menn. En 1-10 skala er basert på hva slags menn hun tror hun kan få. Så det betyr at hvis en mann som er 5 prøver seg, så blir hun en 5. Og derfor blir de hysteriske når dette skjer.

Anonymous poster hash: 5a370...a2c

Absolutt alle kvinner idag vil kun ha fra øverste hylle, enda dem er 5/10 selv. Menn er ikke slik, og kvinner idag har monopol på dating markedet. Vestlige kvinner idag har en narsisme og ego som er helt jævlig.

Anonymous poster hash: cb37c...7d6

Skrevet

Jeg sier som regel bare at jeg ikke gir ut nummeret mitt til noen, verre er det ikke. Men jeg kunne aldri sagt noe som "men kanskje jeg kan få ditt?" Gidder ikke late som om det er sjanse for at jeg tar kontakt når jeg ikke er interessert for fem flate øre. Høflig avvisning er veien å gå for min del.

Skrevet

Jeg kan ha vært en av dem som kunne bli fornærmet om en for.eks en eldre kar kom bort å sjekket meg opp. Jeg syntes forsatt ikke det henger helt på greip at en mann som er tre ganger min alder mener han skal ha sjans. Men er mannen høflig, så skal man være høflig tilbake. Og jeg er nå kommet meg dit hen at jeg setter pris på all slags komplimenter. Man skal virkelig ikke ta det for gitt. Plutselig er man gammel og grå, og da vil man savne den tiden hvor man fikk den oppmerksomheten.

Så det er absolutt noe å tenke på. Sett pris på mannfolka som våger med i det minste å være hyggelig. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...