Gjest oleoh Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Det er mange jenter som blir frekke på fylla og ellers når en spør høfflig om å kunne få nummeret eller noe slikt. Ingen tegn til høflighet eller omtanke. Jeg vet jeg skriver til noen hundre som sikkert leser slikt litt for ofte uansett, men ja, uattraktive menn har sjel også! Selv om en ikke har god utdanning, jobb, er kjekk, har mange venner, har selvtillit og annet som gjør en attraktiv, så har en sjel også. Så nå vet dere det, om noen av dere er frekke.
Gjest Uhumskheter Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Du spør ikke om nummeret, du gir dem ditt.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Det er mange jenter som blir frekke på fylla og ellers når en spør høfflig om å kunne få nummeret eller noe slikt. Ingen tegn til høflighet eller omtanke. Jeg vet jeg skriver til noen hundre som sikkert leser slikt litt for ofte uansett, men ja, uattraktive menn har sjel også! Selv om en ikke har god utdanning, jobb, er kjekk, har mange venner, har selvtillit og annet som gjør en attraktiv, så har en sjel også. Så nå vet dere det, om noen av dere er frekke. Jeg vet det. Og jeg synes det er bra du sier det også. Det er lett å glemme for en del. Anonymous poster hash: 5b5d6...a7f
Sylvari Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Jeg gir aldri nummeret mitt ut til fremmede, uansett hvor attraktive eller uattraktive de var. 8
Gjest oleoh Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Jeg gir aldri nummeret mitt ut til fremmede, uansett hvor attraktive eller uattraktive de var. Det var ikke det som var poenget ..., ingen har spurt om nummeret til noen. Det var et eksempel.
Sylvari Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Det var ikke det som var poenget ..., ingen har spurt om nummeret til noen. Det var et eksempel. Hva var poenget? At vi skal date en vi ikke finner attraktive, bare for å gjøre deg fornøyd? 5
Gjest oleoh Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Hva var poenget? At vi skal date en vi ikke finner attraktive, bare for å gjøre deg fornøyd? Å si at: ja, uattraktive menn har sjel også.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Men de jentene som oppfører seg slik, mangler jo selv sjel. Så intet tap. Anonymous poster hash: 62db5...70c 5
Sylvari Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Å si at: ja, uattraktive menn har sjel også. Nei, ingen har sjel. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Hva var poenget? At vi skal date en vi ikke finner attraktive, bare for å gjøre deg fornøyd? Jeg er kvinne, men jeg tror likevel jeg forstår poenget til TS. Det er så enkelt som å være høflig. For eksempel si det du se, "jeg blir jo sjarmert av at du spør meg om nummeret mitt, men jeg har en regel om å aldri gi det ut til noen, men om jeg får nummeret ditt kanskje jeg tar kontakt?". Å være hyggelig koster så lite. Anonymous poster hash: 5dcd8...817 10
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 Nei, ingen har sjel. Gratulerer. Du har klart å komme med hele tre hjernedøde innlegg i denne tråden. Anonymous poster hash: 62db5...70c 6
Sylvari Skrevet 25. februar 2015 #12 Skrevet 25. februar 2015 Gratulerer. Du har klart å komme med hele tre hjernedøde innlegg i denne tråden. Anonymous poster hash: 62db5...70c Gratulerer, du kom med det fjerde. Hvordan føles det? 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #13 Skrevet 25. februar 2015 Selv er jeg aldri frekk mot noen som prøver seg på meg, samme hvordan de ser ut, så lenge de er høflige og ikke sleezy. På byen kan jeg fort virke fra hverandre og gå raskt videre, gjelder sikkert for veldig mange, pga alkohol og man vil finne vennene sine, og man vil danse osv. uten at det menes frekt. Å spørre om telefonnummeret til noen setter den du spør i en ganske ubehaglig posisjon forresten, sier meg enig med hun første som skrev at du heller gir ditt eget. Men nå sier du ingenting om hvordan frekk noen jenter er da, men de som oppfører seg slik er som regel litt for høy på seg selv og har derfor mistet flere sosiale antenner. Anonymous poster hash: 17311...11d
Gjest oleoh Skrevet 25. februar 2015 #14 Skrevet 25. februar 2015 Nei, ingen har sjel. Jeg har Det er definisjonen på meg, som styrer kroppen min og som ikke kan betegnes som en masse.
Nettinettet Skrevet 25. februar 2015 #15 Skrevet 25. februar 2015 Jeg er kvinne, men jeg tror likevel jeg forstår poenget til TS. Det er så enkelt som å være høflig. For eksempel si det du se, "jeg blir jo sjarmert av at du spør meg om nummeret mitt, men jeg har en regel om å aldri gi det ut til noen, men om jeg får nummeret ditt kanskje jeg tar kontakt?". Å være hyggelig koster så lite. Anonymous poster hash: 5dcd8...817 Helt enig! Det jeg tror skjer med mange kvinner er at de blir irritert over at noen som de ser på som uattraktive sjekker dem opp. De tenker - hvorfor tror han at han har sjans på meg??? Er jeg så stygg??? Trist at det er sånn, og jeg synes det er dumt at norske kvinner generelt er flinkere til å takle komplimenter. 2
Gjest Tickety-Boo Skrevet 25. februar 2015 #16 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Jeg er heller aldri frekk om noen prøver seg på byen. Jeg gir heller aldri ut telefonnummeret, uansett hvordan han ser ut. Det jeg har opplevd flere ganger, er å få telefoner og sms'er fra menn jeg har snakket med på byen, uten at jeg har gitt dem nummeret mitt. De må ha snappet opp mitt fornavn ( jeg er nok den eneste i Norge som har dette navnet) når venninner har ropt på meg, og funnet nummeret mitt på gulesider e.l. Det føltes forferdelig ubehagelig og utrygt. Har nå skjult/hemmelig nummer av denne grunn. Men jeg mener det fins ingen grunn til å svare frekt eller å være uhøflig når du spør en jente om telefonnummeret. Det sier egentlig mye mer om jenta enn om deg, TS. Endret 25. februar 2015 av Tickety-Boo 1
Gjest HeiHade Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Kan det tenkes at mange kvinner avviser alle på samme måte, både pene og mindre pene, bare at de mindre pene tar det på den måten fordi de har for vane å tro at hele verden jobber i mot dem? inb4 shitstorm Endret 26. februar 2015 av HeiHade 8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #18 Skrevet 26. februar 2015 Og fremdeles så klager kvinnfolk på at menn er tafatte. Jeg har selv sluttet og ta initativ pga veldig mange jenter avviser så stygt at det er bedre for selvrespekten min og håpe en jente tar kontakt med meg :-)Anonymous poster hash: 6762f...b53 3
Christiania_Oslo Skrevet 26. februar 2015 #19 Skrevet 26. februar 2015 Men hva er egentlig å avvise stygt? Jeg forstår det hvis det er snakk om at de ler av menn,himler med øynene og kommer med fæle kommentarer, men tror veldig mange menn tar all avvisning som stygt. Så må man se det fra andre siden og. Utallige ganger har det skjedd at jeg har avvist noen pga er ikke interessert i ONS og jeg gjør det høflig. Noen FÅ tar hintet, men resten fortsetter, så da må man nesten svare litt frekt for å få dem til å slutte. 3
fullførsetningen Skrevet 26. februar 2015 #20 Skrevet 26. februar 2015 Jeg tror ordet dere leter etter er følelser, ikke sjel. Selvfølgelig har de følelser, som alle andre mennesker. Men det kommer vel litt an på hvordan man spør etter telefonnummeret til noen. Nå er ikke jeg kvinne, men vil kanskje ikke gitt ut telefonnummeret til ei dame som bare kom bort og spurte etter det, eller ivhertfall syntes at det var noe merkelig. Skal man spørre etter kontaktinformasjon til noen, bør man jo prate litt først for å vite hvem man spør, og for at den andre skal vite hvem som spør. Det kan oppleves som noe ufint å bare gå bort å spørre etter et telefonnummer, fordi det gir et useriøst inntrykk. Tar ikke lange tiden å spørre, og da tenker man at den som spør sikkert spør flere. Alle mennesker, menn som kvinner, setter pris på å føle seg litt mer unik enn som så. Jeg tror ikke det hadde vært så veldig annerledes hvis kvinner hadde begynt å oppføre seg mer som menn på sjekkemarkedet. Da hadde du nok fått en hel masse menn som har tilsvarende holdninger som det kvinner har nå, og en hel masse kvinner som har tilsvarende holdninger som det menn har nå. Tenk det, dere! Det ene eller det andre kjønn er ikke noe bedre eller verre enn det andre, vi er bare ulike, og opplever ting ulikt. Også blir man misfornøyd med noe og setter seg ned på et forum for å generalisere og å slenge dritt. Folk flest, mann eller kvinne, er dumme, egoistiske og ser ikke lenger enn sin egen nesetipp. Se der! Nå generaliserte jeg nettopp hele hurven! Oioi. Shoot me. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå