Gå til innhold

Redd for å ta tog :/


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har en smule klaustrofobi, og selv om jeg tar toget merker jeg en anelSe av panikk :( Selve togturen går bra, men er når toget kjører i tunneler som varer i lenger enn 1 min jeg stresser.

Noen gode å betryggende råd/ord som kan dempe dette?

Er redd toget skal stoppe i tunnelen, og jeg ikke får kommet ut for å få luft eller at jeg blir sittende der?

Uff for noe slit....

Anonymous poster hash: ebe3c...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pendler med tog daglig og har gjort det i mange, mange år. Har blitt stående i tunnel én gang, men da til gjengjeld i nesten to timer. Noen hadde blitt observert i sporet, og de måtte gjennomsøke hele området før vi kunne kjøre videre.

Klimaanlegget og lysene sto på hele tiden og konduktørene passet på at alle hadde det bra. De delte også ut vann til de som trengte det, og tok seg ekstra av en person som fikk litt småpanikk (sikkert av lignende grunner som du oppgir).

Det jeg prøver å si er i hvert fall at OM du skulle bli sittende i en tunnel, så har de gode rutiner for å håndtere det. Og det er ikke særlig ofte det skjer. I mitt tilfelle: tog to ganger daglig 45 uker i året ganger 15 år med pendling = 1 eneste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...