AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #21 Skrevet 25. februar 2015 Nei du har ikke gjort noe galt. Det er du som setter kriteriene for hvordan du vil ha det, og hvis han ikke kan akseptere dette er det han som har ett problem. Anonymous poster hash: 7d97e...3c8 Takk TS Anonymous poster hash: 04abf...547
waco Skrevet 25. februar 2015 #22 Skrevet 25. februar 2015 Damn! Det ER jeg som er den onde.... TS Anonymous poster hash: 04abf...547 Er du snill? Jeg vet ikke? For meg så er det bestandig motbydelig å like en jente som avviser meg. Hvordan kunne jeg vite at hun bare ville leke for one night stand hadde jeg tenkt? Såre mennesker sånn som tidsfordriv? Takk for at du svarer. Jeg skjønner mer og mer her. TS Anonymous poster hash: 04abf...547 Nå virker jo fyren litt umoden og fornøyd med tingenes gang. Du virker misfornøyd fordi at du ikke vil ha sex med noen du ikke eier, altså eksklusive forhold. Greit nok det. Og du vil ikke binde deg til tullingen fordi du forventer mer? Jaja, da er det vel bare å pule på neste person da, er det ikke? Glemme ham og pule deg videre. Jeg forstår hva er problemet eller vanskeligheten? Vil du noe mer med ham uten at du vil ligge med ham? Ha ham bare som venn? Hvorfor skal han være det da? Sjåfør og bærehjelp og aldri få pult?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #23 Skrevet 25. februar 2015 Er du snill? Jeg vet ikke? For meg så er det bestandig motbydelig å like en jente som avviser meg. Hvordan kunne jeg vite at hun bare ville leke for one night stand hadde jeg tenkt? Såre mennesker sånn som tidsfordriv? Nå virker jo fyren litt umoden og fornøyd med tingenes gang. Du virker misfornøyd fordi at du ikke vil ha sex med noen du ikke eier, altså eksklusive forhold. Greit nok det. Og du vil ikke binde deg til tullingen fordi du forventer mer? Jaja, da er det vel bare å pule på neste person da, er det ikke? Glemme ham og pule deg videre. Jeg forstår hva er problemet eller vanskeligheten? Vil du noe mer med ham uten at du vil ligge med ham? Ha ham bare som venn? Hvorfor skal han være det da? Sjåfør og bærehjelp og aldri få pult? Jeg er omtrent like forvirra som svara du gir, men jeg skal gi det et forsøk. Ja, han er kanskje det. Jeg oppfatter han litt umoden og ikke veldig voksen mann-aktig. Men jeg kan ta feil. Og jeg er umoden sjøl (har vært i forhold i 22 år før dette), og kan fint lite om relasjoner av denne typen. Nja, jeg vet ikke hva jeg vil. Og når jeg ikke vet hva jeg vil er det best å ikke blande andre opp i det. Jeg har hørt et sted at også menn har følelser, men mye mulig jeg tar feil Altså, det var best å avslutte mens det hele var så forvirrende, slik at det ikke blir fælt og galt for begge. Jeg har ikke så lyst til å glemme han, for han var fin å prate med. Men det er kanskje ikke mulig å være venn nå. Det får tiden vise. Nja, jeg har ikke så lyst til å pule akkurat nå. Jeg gir pulinga en pause til jeg har forstått reglene. Problemet er at han ble så sint og jeg forsøker å finne ut av hva jeg gjorde galt, slik at det ikke skjer igjen. Og jeg nøster opp i det, og takker for alle svar. Relasjoner er kompliserte saker, og slettes ikke så enkle som de var da jeg var 15 år gammel (det begynner å bli ei stund siden sist jeg var singel). TS Anonymous poster hash: 04abf...547
Gjest Frank Slade Skrevet 25. februar 2015 #24 Skrevet 25. februar 2015 Det høres ut som om dere vil ulike ting og da er det helt legitimt for deg å avslutte forholdet av hensyn til deg selv ettersom du tydeligvis ikke er interessert i uforpliktende moro. Husk at han også har et valg. Vil han være med deg og finner ut at han savner deg, vet han at du er interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #25 Skrevet 25. februar 2015 Det høres ut som om dere vil ulike ting og da er det helt legitimt for deg å avslutte forholdet av hensyn til deg selv ettersom du tydeligvis ikke er interessert i uforpliktende moro. Husk at han også har et valg. Vil han være med deg og finner ut at han savner deg, vet han at du er interessert. Nettopp! Der sa du det. Vi vil ulike ting. Takk. Det skal jeg huske, men jeg håper det ikke skjer, faktisk. Jeg får ta det da. Takk KG. Da avslutter jeg denne. TS Anonymous poster hash: 04abf...547
waco Skrevet 25. februar 2015 #26 Skrevet 25. februar 2015 Jeg er omtrent like forvirra som svara du gir, men jeg skal gi det et forsøk. Ja, han er kanskje det. Jeg oppfatter han litt umoden og ikke veldig voksen mann-aktig. Men jeg kan ta feil. Og jeg er umoden sjøl (har vært i forhold i 22 år før dette), og kan fint lite om relasjoner av denne typen. Nja, jeg vet ikke hva jeg vil. Og når jeg ikke vet hva jeg vil er det best å ikke blande andre opp i det. Jeg har hørt et sted at også menn har følelser, men mye mulig jeg tar feil Altså, det var best å avslutte mens det hele var så forvirrende, slik at det ikke blir fælt og galt for begge. Jeg har ikke så lyst til å glemme han, for han var fin å prate med. Men det er kanskje ikke mulig å være venn nå. Det får tiden vise. Nja, jeg har ikke så lyst til å pule akkurat nå. Jeg gir pulinga en pause til jeg har forstått reglene. Problemet er at han ble så sint og jeg forsøker å finne ut av hva jeg gjorde galt, slik at det ikke skjer igjen. Og jeg nøster opp i det, og takker for alle svar. Relasjoner er kompliserte saker, og slettes ikke så enkle som de var da jeg var 15 år gammel (det begynner å bli ei stund siden sist jeg var singel). TS Anonymous poster hash: 04abf...547 Lurer på en ting, om han fyren fikk seg dame, - ville dere kunne vært venner da, - eller måtte du avslutte det da også?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #27 Skrevet 26. februar 2015 Lurer på en ting, om han fyren fikk seg dame, - ville dere kunne vært venner da, - eller måtte du avslutte det da også? Absolutt! Det hadde vært det beste, for da hadde sex vært utelukket (jeg mener han har slike verdier, uten at jeg vet sikkert). Som jeg sier et sted over, han er fin å prate med, og det beste hadde vært om vi var bare venner. TS Anonymous poster hash: 04abf...547
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #28 Skrevet 27. februar 2015 Er han bedre til å prate enn å pule? I MITT hode er en pulevenn en man bare puler, uten å egentlig vite så mye om hva han mener om Kvinnegruppen Ottar, situasjonen i midtøsten og jøder, hvor mange barn han har og hva de heter og hvor gamle de er, hva han spiste til middag i går, favorittbandet osv. En vanlig venn vet man slikt om. En man bruker til begge deler, ville jeg prøvd å få som kjæreste dersom vi ikke kveler hverandre under diskusjonene, eller jeg er helt anti-barn og ikke kunne tenke meg stebarn, eller stilen hans er så grusom at jeg ikke ville vist affeksjon overfor ham offentlig. Og vil han ikke være kjæresten min, hadde jeg nok stengt godtebutikken i håp om at en annen skulle dukke opp. Anonymous poster hash: 5ef4b...636
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå