Gå til innhold

et jævla problem.....!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det en normal ting at damer ikke føler sexlyst nedentil? Jeg var kåt som et uvær i 13 års alderen, med pirring nedentil og klar. (hadde sex første gang da jeg var 17 slapp av) første gang en gutt tok på meg var jeg 16. Etter dette kjenner jeg ingenting, altså nada. Det er ingen følelser der nede, blir ikke opphisset eller noe som helst...

Blir våt, men det er liksom ett fett for meg om det skjer noe mer... Er idag 24 og noe jeg tenker mye på. Har lest opp å ned i mente på hva årsaken kan være, men jeg vil høre om noen andre har det slik?? Jeg får orgasme, gjerne flere på rad ved stimuli av klitoris. Men kjenner ingenting ellers. Er ikke vid heller, mer litt for trang faktisk. (det er jo positivt) men jeg synes det er så rart og litt urettferdig at menn har konstant nytelse under akten siden penishodet ligner vår klitoris.. Men det er jo noe jeg ikke kan gjøre noe med :P

Anonymous poster hash: fb1e9...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg, siden jeg var 18. Før det hadde jeg nærmest en brennende følelse nedentil hver gang jeg var kåt, etter det har jeg kjent den følelsen kanskje tre ganger. Er 20 nå.

Anonymous poster hash: 6c829...ea0
Skrevet

Hva skjedde med den andre tråden din?

Anonymous poster hash: e6152...d84
Skrevet

Dårlig med svar.... Blir så frustrert over det her. Kan jo IKKE være normalt??

Anonymous poster hash: fb1e9...a44

Skrevet

P-piller? Jeg mistet sexlysten totalt av dem. Om problemet er at du ikke blir kåt da? Jeg kan bli våt og komme av at han fingrer meg uten at jeg egentlig er kåt. Men om jeg skal føle noe ved penetrering må jeg være klar.

Anonymous poster hash: e9a4c...941
Skrevet

Jeg har tenkt litt på det samme og hatt det i bakhodet noen år. For man trenger virkelig noen år for å se mønsteret i det hele.

Jeg kunne tidligere bli daukåt og sitre/brenne i underlivet av et eneste blikk. Dette gikk så over til å bli totalt død. Jeg stresset, sov dårlig om natta, bekymret meg og forholdet jeg var i, burde vært avsluttet før det egentlig ble startet.

Etter litt tid alene fikk jeg tilbake all denne følsomheten og opphisselsen nedentil, noe som forsvant igjen under en periode hvor det skjedde mye annet i livet mitt.

Jeg var på ferie og mistet ppillene mine. Poff så kunne en dildoformet stolpe få meg til å dø på meg nedentil i trangen på å bare knulle noe. Det gikk over i å bli skikkelig plagsomt og jeg begynte ganske fort på ppillene igjen.

Nå har jeg igjen en partner, men nå har jeg det også godt med meg selv og selv om det kanskje ikke er like intenst, så kjenner jeg det meste veldig godt egentlig, MEN i perioder hvor jeg stresser eller ikke har det så bra så "dør" musa mi litt. Jeg blir fortsatt kåt og kan fortsatt få orgasmer og være fornøyd, men følsomheten og "trangen" blir borte. Jeg må liksom jobbes i gang.

Så jeg har konkludert med at dette egentlig avhenger av livssituasjonen min. Om liver stråler så stråler musa, er jeg stressa så stresser den og. Så selv om jeg kan stresse og være ok fornøyd, så vet jeg med meg selv at om jeg vil ha daukåt og vill sex så må jeg ha det bra, også på andre punkter i livet en bare forholdet.

Anonymous poster hash: 4c95c...412
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde det som deg da jeg var 24 år, lurte mye på hvorfor jeg ikke kjente så mye der nede.

Men nå når jeg er 38 år har jeg forstått at lyst er noe jeg kjenner i hele kroppen, ikke nødvendigvis inni musa. Når du har lært det, kommer den gode følelsen i større grad der nede også.

Lyst sitter i hjernen, ikke så mye i organene.

Anonymous poster hash: 3e859...e8f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...