Gå til innhold

Noen med omgangssyke ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått kvalme, ond mage og hode, og lurer på om det er den slags symptomer på omgangssyke som går ? Jeg får ikke time med lege før på fredag, men bruker litt paraset som hjelper da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Hvis du har omgangssyke og sliter med å spy så anbefaler jeg å drikke MYE eplejuice. Da spyr du som en foss.

Skrevet

Hvorfor skal du til legen for omgangssyke? Det err ikke nødvendig med mindre det ikke går over.. :)

Anonymous poster hash: 17d2d...27a

Skrevet

Det er de tidene nå. Ikke nødvendig med lege for dette. Med mindre du spyr som en gris og har skikkelig diarè og blir dehydrert



Anonymous poster hash: 614a5...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...