AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Sunnere enn smågodt i alle fall noen som har noen gode oppskrifter?Anonymous poster hash: 34a49...22e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Stekte kikerter. Tørk kokte kikerter godt med papir, rull dem i krydder (f.eks, grillkrydder, chili, spisskumin, etc), legg dem utover et bakepapir, og stek i ovnen på høy varme i 20 min, ta dem ut, rull dem rundt og la dem avkjøle, og inn i ovnen igjen en ny runde til de er helt sprø. Anonymous poster hash: 68f76...04e 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 bær generelt, dele opp gulrøtter og agurk, sukkererter. Frukt Anonymous poster hash: c9440...1c4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 bær generelt, dele opp gulrøtter og agurk, sukkererter. FruktAnonymous poster hash: c9440...1c4 TS her, frukt og grønnsaker er noe vi alltid har liggende og spiser det ofte. Men det er kjedelig i lengden og har nå lyst til å lage noe nytt og spennende. Utvide smaksløkene litt Anonymous poster hash: 34a49...22e
Gjest Ennasus Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Jeg syntes hvertfall riskaker med tilbehør er veldig godt! Kanskje ikke det sunneste men. (Du MÅÅ jo ikke spise 20stykker heller) Mine favoritter er riskaker med: -hamburgerrygg og "salsa" (laget av finkutta tomat, paprika, rødløk, basilikum og vårløk) -mager-skinkeost med maldonsalt på toppen -philadelphia naturell med syltetøy(de med mye bær) -egg (kokt, speilegg, eggerøre) -reker med agurk -avokado og stekt spekeskinke -moste bær eller frukt i skiver -tynt lag med honning Ellers er de gode bare du drysser på favorittkrydderet ditt, eller med sukker og kanel Endret 25. februar 2015 av Ennasus
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Stekte kikerter. Tørk kokte kikerter godt med papir, rull dem i krydder (f.eks, grillkrydder, chili, spisskumin, etc), legg dem utover et bakepapir, og stek i ovnen på høy varme i 20 min, ta dem ut, rull dem rundt og la dem avkjøle, og inn i ovnen igjen en ny runde til de er helt sprø.Anonymous poster hash: 68f76...04e Ooi dette hørtes godt ut! Skal testes etter trening i dag :D Anonymous poster hash: 6106c...bc7
Globusen Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Ooi dette hørtes godt ut! Skal testes etter trening i dag :DAnonymous poster hash: 6106c...bc7 Disse er utrolig gode: http://www.veganeren.com/2012/03/ovnsbakte-spicy-kikerter.html
Gjest Pheel Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Grønnsaker i staver og rømmedip. Kan bruke ekstra lett og lage egen krydderblanding. Yogurt, enten ferdige eller bland din egen av gresk eller naturell yoghurt, med bær, frukt, nøtter, honning, div. frokostblanding eller havregryn, finn dine egne favoritter.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Disse er utrolig gode: http://www.veganeren.com/2012/03/ovnsbakte-spicy-kikerter.html Hva er næringsgjær? Anonymous poster hash: 6106c...bc7
strawberry Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 Stekte kikerter. Tørk kokte kikerter godt med papir, rull dem i krydder (f.eks, grillkrydder, chili, spisskumin, etc), legg dem utover et bakepapir, og stek i ovnen på høy varme i 20 min, ta dem ut, rull dem rundt og la dem avkjøle, og inn i ovnen igjen en ny runde til de er helt sprø. Anonymous poster hash: 68f76...04e Kan også stekes på stekepanne, går veldig raskt! Kjøper ferdigkokte kikerter, skyller av dem, blander dem med litt olje og ulike krydder (paprika, løkpulver og litt salt ble godt sist gang jeg lagde!). Stekes ca 7 minutter, flytt om på dem av og til
Globusen Skrevet 25. februar 2015 #12 Skrevet 25. februar 2015 Hva er næringsgjær?Anonymous poster hash: 6106c...bc7 Næringsgjær er det som gir kikertene ostesmak. Det er inaktivt gjær (det kan ikke brukes til å heve deig), men det smaker godt og inneholder en del næring.
Vorin Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 Eplechips! Kutte eple i så tynne skiver du kan og legg det på et stekebrett eller to. Dryss over kanel og inn i ovnen på 100 grader i 2-3 timer. Knasende godt
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Stekte kikerter. Tørk kokte kikerter godt med papir, rull dem i krydder (f.eks, grillkrydder, chili, spisskumin, etc), legg dem utover et bakepapir, og stek i ovnen på høy varme i 20 min, ta dem ut, rull dem rundt og la dem avkjøle, og inn i ovnen igjen en ny runde til de er helt sprø.Anonymous poster hash: 68f76...04e Nå har jeg testet og det var som forventet, kjempe godt! :DAnonymous poster hash: 6106c...bc7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå