Gå til innhold

sexlyst hos kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det en normal ting at damer ikke føler sexlyst nedentil? Jeg var kåt som et uvær i 13 års alderen, med pirring nedentil og klar. (hadde sex første gang da jeg var 17 slapp av) første gang en gutt tok på meg var jeg 16. Etter dette kjenner jeg ingenting

Blir våt, men det er liksom ett fett for meg om det skjer noe mer... Er idag 24 og noe jeg tenker mye på. Har lest opp å ned i mente på hva årsaken kan være, men jeg vil høre om noen andre har det slik?? Jeg får orgasme, gjerne flere på rad ved stimuli av klitoris. Men kjenner ingenting ellers. Er ikke vid heller, mer litt for trang faktisk. (det er jo positivt) men jeg synes det er så rart og litt urettferdig at menn har konstant nytelse under akten siden penishodet ligner vår klitoris.. Men det er jo noe jeg ikke kan gjøre noe med :P

Anonymous poster hash: 079b6...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor kåt jeg er. Til kåtere jeg er til mere føler jeg nedentil. Men får kun orgasme når vi bruker stillinger der jeg greier å stimulere klitoris i tilegg som ved å ri han eller han ligger oppå meg. Får aldri orgasme uten, ,men det kan være utrolig godt likevel i andre tillinger. For jeg er jo følsom inni også.

Anonymous poster hash: 9235d...994
Skrevet

Kommer helt an på hvor kåt jeg er. Til kåtere jeg er til mere føler jeg nedentil. Men får kun orgasme når vi bruker stillinger der jeg greier å stimulere klitoris i tilegg som ved å ri han eller han ligger oppå meg. Får aldri orgasme uten, ,men det kan være utrolig godt likevel i andre tillinger. For jeg er jo følsom inni også.

Anonymous poster hash: 9235d...994

Ja problemet her er at jeg IKKE blir kåt.. Jeg kjenner ingenting nedentil. Er ikke følsom inni heller, kun på klitoris

Skrevet

Ja problemet her er at jeg IKKE blir kåt.. Jeg kjenner ingenting nedentil. Er ikke følsom inni heller, kun på klitoris

Kanskje du ikke tenner skikkelig på menn???

Hvis du har sex likevell-selv om du overhodet ikke er kåt og tennt.Er det nk helt normalt å ikke føle noe særlig nytelse av det...En av grunnene til at jeg aldri orker sex-hvis jeg ikke er kåt selv.

Har aldri "snill sympati-sex" -er jeg ikke tennt så er jeg ikke det.Og da er det best å la være.Sex er ingen plikt-heldigvis.

Anonymous poster hash: 6f577...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...