AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Våknet en natt med store smerter i leddet foran stortåa. Kom meg raskt til legen dagen etter og fikk påvist Podagra, til min store overraskelse. Det er flest menn som får det og svært sjelden hos kvinner i fruktbar alder. Men jeg har altså fått det. Ikke drikker jeg, ikke er jeg overvektig eller spiser spesielt usunt. Er det andre som har hatt podagra, og hvor fort ble du bra? Har du hatt det flere ganger? Var det noen bakenforliggende sykdom som lå bak? Anonymous poster hash: 2781c...58c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå