AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Noen som har hatt kjøreskrekk og blitt kvitt den? Hvordan? Anonymous poster hash: 77f8e...be2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Som i å kjøre bil? Jeg hadde det da jeg var i en alvorlig bilulykke med meg og en annen bil. Da ville jeg ikke kjøpe igjen. Ble tvunget ut i bil med mamma og begynte å "øvelseskjøre" igjen, for å vise meg at det går bra. Tok vel et drøyt år før jeg klarte å kjøre bil uten å grue meg i flere timer igjen. Det eneste som hjelper er å komme seg ut i bilen og på veien igjen. Anonymous poster hash: e3b38...413
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Jeg fortalte det til kjørelæreren før første timen så han kjørte oss til en øde veistrekning hvor vi ikke traff på en eneste bil, og det var åpent og oversiktlig. Han var rolig og nøye med å forklare, og jeg fikk prøve å kjøre der. Var der de første 3 gangene og så turte jeg å kjøre i trafikken. Men dette i en liten kommune og i et tettsted, ikke som å kjøre i Oslo sentrum. Anonymous poster hash: 7ecf9...bc3
Cashbah Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har også veldig kjøreskrekk, er bare utrolig redd for å krasje. Dette var ikke et problem helt til jeg så de syke videoene av folk som krasjet på trafikalt grunnkurs. Det skulle nok var avskrekkende for ungguttene, men jeg tenker på de videoene hver eneste gang jeg skal ut å kjøre.. Jeg vet jo selv at dette er kjempeteit, men jeg har virkelig en intens frykt for å kjøre. (Sist gang var for to år siden)
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Jeg fikk kjøreskrekk etter en bilulykke en gang. Kommer alltid til å prege meg, men ble kvitt det ved å tvinge meg selv til å kjøre, selv med panikkanfall.Anonymous poster hash: 25f65...4cf
Edie Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Jeg fikk kjøreskrekk etter en bilulykke en gang. Kommer alltid til å prege meg, men ble kvitt det ved å tvinge meg selv til å kjøre, selv med panikkanfall.Anonymous poster hash: 25f65...4cf Kunne skrevet akkurat det samme selv! Det blir hele tiden bedre og sjeldnere mellom hver gang jeg får panikkanfall (jeg ser den fjellveggen komme mot meg som i ulykken) Men kommer nok aldri til å elske å kjøre som jeg gjorde før..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå